Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرروابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: علت فرود اضطراری هواپیمای شرکت ماهان در مسیر زابل به ایرانشهر به دلیل نقض فنی موتور ۳ این هواپیما انجام شده است. ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

 حمیدرضا پارسا در گفتگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: 9:40 صبح امروز یک فروند هواپیمای RJ100 – BAE 146 شرکت هواپیمایی ماهان به شماره پرواز 1085 در مسیر زابل به ایرانشهر دچار نقص فنی در موتور شماره 3 شد که با اعلام شرایط درخواست فرود در فرودگاه بین المللی زاهدان را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان افزود: این هواپیما پس از 16 دقیقه از اعلام درخواست فرود در ساعت 9:56 دقیقه در فرودگاه زاهدان به زمین نشست.

وی با بیان اینکه مشکل فنی این هواپیما حاد نیست، ادامه داد: مهندسان پرواز در حال تعمیر هستند اما هنوز نقص فنی هواپیما رفع نشده و مسافران در ترمینال فرودگاه زاهدان مستقر هستند.

مدیر روابط‌عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان با اشاره به این‌که این پرواز قرار بود مسیر تهران - زابل - ایرانشهر و بلعکس را صبح امروز انجام دهد، گفت: در صورتی که تعمیر هواپیما طول بکشد ادامه کار این پرواز به تصمیم شرکت هواپیمایی ماهان بستگی دارد.

انتهای پیام/ ز

R7843/P41362/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۳۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیرافتادگی لودر در سیلاب در محور خاش به ایرانشهر با ۳ جان‌باخته

 سید محمد مهدی سجادی  گفت:در کیلومتر ۷۵ جاده خاش-ایرانشهر یک دستگاه لودر در سیلاب گیر افتاد و سرنشینان آن جان خود را از دست دادند.

وی افزود: بلافاصله نیرو‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات بین شهری پلیس راه خاش به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این حادثه ۳ جان‌باخته داشت که نیرو‌های عملیاتی این جمعیت پس از ارزیابی و انجام اقدامات رهاسازی افراد جان‌باخته را به عوامل قضایی حاصل در کمل حادثه تحویل دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • گیرافتادگی لودر در سیلاب در محور خاش به ایرانشهر با ۳ جان‌باخته
  • ۱۰ هواپیمای جنگنده که افراد عادی نیز می‌توانند بخرند(+عکس)
  • فرود اشتباهی هواپیمای ایرباس
  • ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان سال ۱۴۰۳ به پایان می‌رسد
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل زاهدان تا پایان سال ۱۴۰۳
  • دردسری جدید برای بویینگ آمریکا
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان امسال
  • تکمیل بزرگراه زابل-زاهدان تا پایان ۱۴۰۳
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل _ زاهدان تا پایان ۱۴۰۳
  • اتمام ساخت بزرگراه زابل -زاهدان تا پایان سال ۱۴۰۳