Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-19@20:22:57 GMT

ساحلی بازان ایران فینالیست شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۴۲۱۴

به گزارش وانانیوز، 

به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله نیمه نهایی تور جهانی تک ستاره عمان صبح امروز (شنبه) با دو دیدار در زمین های ساحلی شهر مصنعه پیگیری شد.

تیم ملی والیبال ساحلی الف ایران (بهمن سالمی – رحمان رئوفی) در دومین دیدار این مرحله از رقابت ها به مصاف عمان (مازین – نوح) میزبان این مسابقات رفت و در دو ست متوالی با امتیازهای  21 بر 19 و 21 بر 15 این تیم را شکست داد تا به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالمی و رئوفی در مرحله گروهی موفق به شکست تیم های عمان و سوئیس شدند تا به عنوان صدرنشین گروه خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. ملی پوشان ایران در مسابقه سوم خود موفق به شکست دانمارک شدند تا به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها راه یابند.

در دیگر دیدار این مرحله از تور جهانی تک ستاره عمان تیم های آلمان (فیلپ برگمن – یانیک هارمس) و ایتالیا (آندرتا – آبیاتی) به مصاف یکدیگر رفتند که آلمانی ها با شکست دو بر یک ایتالیا به دیدار نهایی راه یافتند.

دیدار رده بندی تور جهانی تک ستاره عمان از ساعت 14 و 30 دقیقه به وقت تهران برگزار می شود و تیم های ایتالیا و عمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تیم ملی والیبال ساحلی ایران نیز از ساعت 16 در دیدار نهایی با تیم قدرتمند آلمان روبرو خواهد شد.

تیم‌های ملی ب (عباس پورعسگری – آرش وکیلی) و ج ایران (آق محمد سلاق – حامد میرزاعلی) نیز در این رقابت‌ها حضور داشتند که با پذیرش شکست برابر حریفان و قرار گرفتن در رتبه‌های پنجم تا هشتم تور جهان عمان، پاداش 300 دلاری را از آن خود کردند. تیم‌های اول تا چهارم نیز به ترتیب 1000، 700، 500 و 400 دلار جایزه دریافت می‌کنند.

رضا نائینی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و محمد خلیلی به عنوان سرپرست ملی‌پوشان ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۴۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: مشتاق تماشای رئال-بایرن هستم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بایرن مونیخ در دیدارهای برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند برابر منچسترسیتی و آرسنال به پیروزی برسند و به جمع چهار تیم برتر حاضر در این مسابقات راه پیدا کنند.

حالا این دو تیم بر اساس قرعه‌ای که از پیش تعیین شده بود باید در مرحله نیمه نهایی و در دو بازی رفت و برگشت روبروی یکدیگر به میدان بروند تا تکلیف یکی از دو تیم حاضر در دیدار فینال مشخص شود. تیم دیگری که به فینال این رقابت‌ها صعود خواهد کرد هم از بین پاری سن ژرمن و دورتموند انتخاب خواهد شد.

ژابی آلونسو هم شب گذشته موفق شد به همراه بایر لورکوزن به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا راه پیدا کند. او پیش از این تجربه بازی در ترکیب رئال مادرید و بایرن مونیخ را داشته و یکی از گزینه‌های اصلی هدایت این دو تیم در سال‌های پیش رو به حساب می‌آید.

این مربی جوان اسپانیایی در گفتگو با خبرنگاران درباره رویارویی دو تیم سابقش اظهار داشت:« البته که بازی رئال مادرید برابر منچستر سیتی را دیدم. من عاشق فوتبال هستم. همه می‌دانیم که رئال مادرید در دیدارهای دشوار چه روحیه و چه شخصیتی دارد. نیمه نهایی بسیار جذابی مقابله بایرن در پیش است و من مشتاق دیدن این دیدار هستم.»

دیگر خبرها

  • شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • ژابی آلونسو: مشتاق تماشای رئال-بایرن هستم
  • ناراحتی شدید ستاره بارسا: چرا تعویضم کردید!
  • امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک
  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • آرسنال و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ برای پنجمین بار
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا/ العین رکورد تاریخی الهلال را شکست
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران