Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@05:33:39 GMT

گرشاسبی راهی فیفا می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۴۵۱۱

گرشاسبی راهی فیفا می شود

به گزارش ایسکانیوز، حمیدرضا گرشاسبی برای پیگیری وضعیت محرومیت باشگاه پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی، روز پنجم فروردین ماه راهی مقر فیفا خواهد شد.

این سفر با توجه به مذاکراتی که گرشاسبی با اینفانتینو رئیس فیفا در تهران و قبل از دربی 86 داشت، صورت می گیرد و پرسپولیسی ها امیدوارند به زودی اتفاقات خوبی برای شان رخ بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امیدواری البته دلایل خاصی دارد از جمله حمایت اینفانتینو از دفاعیات باشگاه پرسپولیس پس از پس گرفتن شکایت باشگاه ریزه اسپور و البته اثبات تلاش های این باشگاه در جهت تسویه حساب و رفع همه بدهی ها از سوی باشگاه پرسپولیس.

601

حمیدرضا گرشاسبی نقل و انتقالات محرومیت پرسپولیس اینفانتینو فیفا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۴۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت

‌به گزارش خبرگزاری مهر، احسان الداغی، برادر شهید غیرت با تحسین حرکت سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به این اقدام اظهار کرد: در یک سال گذشته هر وقت گروه‌های ورزشی برای دلجویی مادرم می‌آمدند، او روحیه می‌گرفت و بسیار خوشحال می‌شد.

برادر شهید حمیدرضا الداغی افزود: دیروز نیز مادرم با شنیدن خبر اهدای قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا به برادر شهیدم و یادآوری حرکت او، بسیار شاد شد و روحیه مضاعفی گرفت.

وی یادآور شد: حمیدرضا ورزشکار بود و مادرم با بچه‌های ورزشکار ارتباط دلی دارد. تشکر می‌کنم از بزرگواری وحید شمسایی که در آن لحظات یاد برادرم را زنده کرد و این جریان ادامه‌دار شد.

کد خبر 6091881

دیگر خبرها

  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • پست جدید جیانی اینفانتینو کنار مهدی تاج؛ تبریک به ایران + عکس
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • مادرم با هدیه وحید شمسایی روحیه گرفت
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران