Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از مقبولیت ۷۰ درصدی محسن هاشمی برای شهردار شدن خبر داد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، محمد علیخانی صبح امروز در نشست خبری خود با اشاره به استعفای محمدعلی نجفی از سمت شهرداری تهران، گفت: با توجه به فشارهایی که بر وی بود و همچنین روحیات نجفی این اتفاق را پیش بینی می‌کردم اما با همه این احوال استعفای وی در روزهای پایانی سال غیرمترقبه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه عارضه جدید پزشکی نجفی جدیدا ایجاد شده، تصریح کرد: برای اعضای شورای شهر نیز این بیماری محرز شده است و استرس بر تشدید این بیماری موثر است.
وی در پاسخ به این سوال که چرا استعفای نجفی را پیش بینی می‌کردید، گفت: با توجه به روحیات نجفی و پست‌های قبلی که داشتند این احتمال وجود داشت و نهایتا استعفای خود را به شورای شهر دادند.
علیخانی با بیان اینکه نجفی در این هفت ماه تحت فشارهای بیرونی و مشکلات درونی بود، ادامه داد: بدهی ۵۲ هزار میلیارد تومانی و تأمین بودجه ۵۰ هزار میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌ها کار آسانی نیست و دقت داشته باشید که هر روز پیمانکاران جلوی شورا تجمع می‌کردند و این در حالی بود که در مدیریت قبلی می‌ترسیدند که تجمع کنند و اما حالا آزادانه تجمع کرده و جلوی شورای شهر می‌آمدند.
وی با بیان اینکه بیماری نجفی برای اعضای شورای شهر محرز شده است، گفت: حتی یکبار در جلسه هم اندیشی سه شنبه شهردار تهران شرکت نکرد و بعدا مشخص شد که برای پیگیری درمانش به پزشک مراجعه کرده است و بهتر است در مورد بیماری‌شان خودشان جواب بدهند.
عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا حواشی برج میلاد سبب استعفای نجفی بر اثر فشارهای بیرونی بوده است، گفت: بحث برج میلاد آنچنان اهمیتی نداشت اما دقت داشته باشید که با آمدن نجفی و اقدامات وی منافع خیلی‌ها در شهرداری به خطر افتاده بود و دست‌های پنهان و فشارها نمی‌خواستند اجازه دهند که اتفاقات خوبی در شهرداری رخ دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال شهردار شدن محسن هاشمی، گفت: چون برخی احتمال می‌دهند که محسن هاشمی جزء گزینه‌ها باشد و از آنجایی که دلشان نمی‌خواهد تا وی شهردار شود، شروع به تخریب هاشمی کردند که این کار پسندیده‌ای نیست. چرا که وی بارها تاکید کرده که دنبال شهردار شدن نیست و این تصمیم شورا است که تشخیص بدهد چه کسی شهردار شود یا نه!
علیخانی ادامه داد: هر چند در نظرسنجی‌ها ۷۰ درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی معتقدند که هاشمی برای شهردار شدن مناسب است اما نظر نهایی را شورای شهر اعلام خواهد کرد اما هاشمی در افکار عمومی و بدنه شهر مقبولیت دارد و دقت داشته باشید که در لیست امید نیز با بالاترین رأی به شورای شهر راه یافتند. حالا خود هاشمی بخواهد یا نه؟ یک بحث است و اینکه شورای شهر وی را انتخاب کند یا نه؟ بحث دیگری است، هر چند که خودش اعلام کرده تمایلی برای شهردار شدن ندارد و در شورا نیز این بحث مطرح نشد. اما حرف من این است که نباید تخریب‌ها شروع شود که کار پسندیده‌ای نیست.
جمع‌بندی در خصوص گزینه‌های جایگزین نجفی پیش از 19 فروردین
وی در خصوص گزینه‌های شهرداری تهران نیز گفت: تا کنون گزینه‌ای مطرح نشده و اسامی که در رسانه‌ها منتشر می‌شود در حد گمانه زنی است اما قطعا تا قبل از جلسه ۱۹ فروردین که بحث استعفای نجفی مطرح می‌شود جلسه هم اندیشی با اعضای شورای شهر خواهیم داشت تا به جمع‌بندی در خصوص گزینه‌ها برسیم. برچسب ها: شهرداری تهران ، نجفی ، شورای شهر

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌تواند به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی بکند. این اتفاق خوش یمنی بود و باعث مسرت و شادابی هواداران سرخابی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمد مومنی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  درباره واگذاری سرخابی‌ها و پیامد‌های این اتفاق اظهار کرد: اتفاق خوش یمنی بود و باعث مسرت و شادابی هواداران سرخابی شد و این را به فال نیک می‌گیریم. امیدوارم مشکلات مالی و جاری باشگاه‌ها برطرف شود و ساختار باشگاه‌ها در حالت مناسبی قرار بگیرد. این اتفاق می‌تواند به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی بکند.

او ادامه داد: کار به نحوی پیش خواهد رفت که با برنامه‌ریزی، از اتلاف هزینه‌ها جلوگیری خواهد شد. امیدوارم سرخابی‌ها بتوانند به دو باشگاه تبدیل شوند و رشته‌های ورزشی مختلفی را بتوانند پوشش دهند و در ورزش بانوان و رشته‌های دیگر دستی بر آتش داشته باشیم و نسبت به الان شرایط فراگیرتری را شکل دهیم و یک باشگاه به تمام معنا و حرفه‌ای را رقم بزنیم تا مردم از مزیت‌های آن بهره‌مند شوند.

مومنی در پاسخ به این سوال که باتوجه واگذاری استقلال و پرسپولیس آینده سرخابی‌ها را چطور ارزیابی می‌کنید؟ گفت: آینده دو باشگاه منوط به این است که در برنامه‌ریزی‌ها بتوانیم خوب عمل کنیم و اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت برای مسائل فرهنگی، زیربربنایی و اجتماعی طرح و عملیاتی کنیم.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: ما می‌توانیم از ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و این در ابعاد مختلف می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند و توسعه ورزش را در همه ابعاد شکل دهد. برنامه‌ریزی و کار‌های فرهنگی که وزارت ورزش و جوانان انجام می‌دهد، توانسته شرایط موفقیت‌آمیزی را صورت دهد و تلاش شده است افراد مختلفی را دور هم جمع کنند و این باعث می‌شود ورزش ما سود ببرد و در آینده اتفاقات خوبی را رقم بزند.

دیگر خبرها

  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • پیش‌بینی بارندگی قابل توجه برای یزد/ پرهیز از تردد غیرضرور داخل شهر
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • اعضای شورا تقوا و تعهد را سرلوحه کارهای خود قرار دهند
  • اخراج پاکبانان شهرداری یاسوج صحت ندارد / درحال تسویه معوقات هستیم
  • نجفی: سرانه سلامت شهر تهران نسبت به برخی از استان‌ها مناسب نیست