Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ شاه نصیری  با اشاره به فعالیت این سه رشته ورزشی جدید در الیگودرز، اظهار کرد: پیست اسکی ،موج سواری  و اتومبیل رانی  سه رشته ایی هستند که در آینده ایی نزدیک در این شهرستان فعال خواهند شد.

 وی با بیان اینکه  این رشته های ورزشی  برای اولین بار است که در الیگودرز وحتی استان هم راه اندازی می شود ،افزود: احداث پیست اسکی قطعی شده است  واخیرا نیز با سفرمشاوروزیر به الیگودرز  تمام کارهای مطالعاتی آن انجام شده است وبا توجه به اینکه  50  درصد از اعتباراین پروژه توسط استانداری و50 درصددیگر را نیز وزارت ورزش وجوانان  متقبل شده است  این طرح ورزشی در بهمن سال 97 افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاه نصیری با بیان اینکه در  هیچ شهری از لرستان پیست اتومبیل رانی وجود ندارد،خاطر نشان کرد: به دنبال احداث  پیست اتومبیل رانی الیگودرزنیز هستیم ؛ این پیست  یکی از بهترین پیست های اتومبیل رانی در ایران خواهد بود که در صورت کمک همه دستگاه ها وحمایت مسئولین  این طرح ورزشی نیز در آینده ایی  نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

وی یادآورشد:قصد راه اندازی رشته مهیج ومفرح موج سواری  درالیگودرزرانیز داریم وبا توجه به استعدادهای این رشته ورزشی دراستان مازیار رحیمی رییس انجمن موج سواری لرستان ازبچه های الگیودرزاست.

رییس ورزش وجوانان الیگودرز در ادامه از وجود  نزدیک به 3560 نفر ورزشکار سازمان یافته  در الیگودرز خبرداد وگفت: همچنین 35 هیئت ورزشی دررشته هایی مثل کشتی ،بسکتبال ،جودو ،کاراته ،فوتبال ،تیراندازی و...در  این شهرستان  فعالیت دارند.

شاه نصیری با اشاره به ورزش حوزه بانوان در الیگودرز نیز بیان کرد:در تیراندازی با کمان سنتی  قطب کشور هستیم  وهمچنین در رشته کاراته قهرمان داریم  و دررشته  دارت نیز  حرف اول را در استان وحتی غرب کشور می زنیم؛همچنین بانوان ورزشکاری مثل پروین رضایی به عنوان اولین بانوی مسلمان که موفق به فتح اورست شد الیگودرزی است وهمینطور آزاده قیاسی به عنوان یکی از بانوان دیگر ورزش الگیودرز  با تیم والیبال شیراز به لیگ برتر صعود کرد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی

سجاد دادفر با اشاره به ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری فراوان کرمانشاه، گفت : کرمانشاه استانی سرشار از ظرفیت‌های گردشگری در حوزه‌های مختلف طبیعت گردی، روستاگردی، فرهنگی، تاریخی، دفاع مقدس و مذهبی است. 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه تاکید کرد: با وجود اینکه ظرفیت‌های گردشگری کرمانشاه در حوزه گردشگری بسیار زیاد است، اما متاسفانه تاکنون رشته گردشگری در کرمانشاه راه اندازی نشده است. 

وی به توجهی که در سال‌های اخیر به مقوله گردشگری در کرمانشاه شده اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه استاندار کرمانشاه، گردشگری را به عنوان اولویت توسعه استان معرفی کرده و از طرفی در سطح کلان کشوری نیز نوع نگاه از اقتصاد نفتی به سمت شاخص‌های دیگر تغییر یافته، ما نیز در دانشگاه رویکرد توجه به گردشگری را در دستور کار قرار داده ایم. 

دادفر از آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی خبرداد و افزود: پروسه اخذ مجوز راه اندازی این رشته از وزارت علوم را آغاز کرده ایم و امیدواریم با پیگیری و حمایت مسئولین استانی در ماه‌های آینده آن را به سرانجام برسانیم. 

وی تاکید کرد: در کنار اقداماتی که برای اخذ مجوز راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی آغاز شده، فراهم کردن زیرساخت‌های لازم همچون جذب اساتید این رشته در دستورکار قرار گرفته است. 

وی افزود: باتوجه به اینکه در این استان حدود ۴۲۰۰ اثر تاریخی از ادوار مختلف وجود دارد و این استان را به یکی از غنی‌ترین استان‌های کشور در حوزه آثار تاریخی تبدیل کرده، طی سال‌های گذشته رشته باستان شناسی در دانشگاه رازی ایجاد شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • علی دایی در خانه خبرنگار ورزشی و مادر ۸۹ساله‌اش!
  • آغاز پیگیری‌ها برای راه اندازی رشته گردشگری و میراث فرهنگی در دانشگاه رازی
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • ‌زورخانه بزرگ مرکزی شیراز احداث می‌شود
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود