Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@14:18:41 GMT

بهمن کامیار: «سد معبر» را سوزاندند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۵۱۴۳

بهمن کامیار: «سد معبر» را سوزاندند

به گزارش جهان نيوز، بهمن کامیار تهیه کننده و کارگردان سینما درباره وضعیت اکران فیلم سینمایی «سد معبر» به کارگردانی محسن قرایی مقدم گفت: طبق آمار و ارقام، ما از فروش این فیلم سینمایی راضی نیستیم زیرا «سد معبر» در یک فصل بد اکران شد و به عبارتی فیلم ما سوخت.
وی در ادامه با اشاره به دیگر آثارش با نام «مرداد» و «در وجه حامل» که کارگردانی آنها را به عهده داشته است، بیان کرد:

ما برای این ۲ اثر پروانه نمایش گرفته ایم اما با توجه به ابلاغ نظام نامه جدید از سوی سازمان سینمایی و اعمال برخی محدودیت بر آن مانند اینکه هر دفتر پخشی در یک بازه زمانی تنها ۲ فیلم می تواند به نمایش بگذارد هنوز با هیچ دفتر پخشی قرارداد نبسته ایم با این وجود فکر می کنم بهترین زمان نمایش «مرداد» و «در وجه حامل» قبل از جام جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کامیار در پایان با اشاره به دیگر فعالیت هایش بیان کرد: به تازگی درخواست پروانه ساخت برای یک کارگردان فیلم اولی داده ایم که اگر موفق به دریافت این مجوز شویم بلافاصله فیلم را در تهران کلید می زنیم البته بخش هایی از این اثر در اهواز و شیراز فیلمبرداری می شود.

منبع:مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی

ایسنا/قزوین یکی دیگر از بازیکنان تیم نوجوانان خانه بسکتبال استان قزوین که بهمن‌ سال گذشته دچار سانحه رانندگی شده بود، درگذشت.

به گزارش ایسنا،«محمدامین کاظمی» و «امیرمحمد اردکانی» ورزشکارانی بودند که پیش از این به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ ماه،‌ امروز، هشتم اردیبهشت خبر درگذشت «رهام یزدی» سومین بازیکن این تیم هم اعلام شد.

به گزارش ایسنا، ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ بود که اعضای نوجوان یک تیم بسکتبال که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که چهار بسکتبالیست درحالی‌که به‌دلیل خرابی خودرو در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک خودروی ۲۰۶، دچار حادثه شدند.

خوشبختانه «طاها فلاح»، دیگر بازیکن آسیب‌دیده این سانحه از بیمارستان مرخص شده و بهبود پیدا کرده است.

خبرگزاری ایسنا درگذشت این بسکتبالیست نوجوان را به خانواده وی، جامعه ورزش و خانواده بسکتبال تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • پیام تبریک مدیرعامل گروه بهمن به مناسبت روز کارگر
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!