Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-27@15:10:36 GMT

سکه در مسیر کاهش قیمت/ دلار 4842 تومان شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۵۱۷۲

سکه در مسیر کاهش قیمت/ دلار 4842 تومان شد

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در معاملات امروز بازار آزاد باز هم شاهد تغییرات و نوسانات قیمتی طلا و ارز بودیم و در همین خصوص نرخ طلا در بازار آزاد با تغییراتی همراه بود، هر گرم طلای 18 عیار با 297 تومان کاهش با قیمت 151 هزار و 843 تومان داد و ستد شد، همچنین هر گرم طلای 24 عیار با 370 تومان کاهش با نرخ 202 هزار و 482 تومان مورد معامله قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان انواع سکه، سکه تمام بهار آزادی (امامی) با 7 هزار تومان کاهش به قیمت یک میلیون و 630 هزار تومان رسید و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با 10 هزار و 500 تومان کاهش با قیمت یک میلیون و 596 هزار تومان معامله شد.

گفتنی است، نیم سکه با 9 هزار تومان کاهش با نرخ 797 هزار تومان معامله شد و ربع سکه با پنج هزار تومان کاهش با قیمت 499 هزار تومان فروخته شد و سکه گرمی با سه هزار تومان کاهش با قیمت 338 هزار تومان فروخته شد.

دلار آمریکا در بازار آزاد با 2 تومان افزایش با قیمت 4842 تومان معامله شد، همچنین یورو با 39 تومان کاهش با قیمت 5877 تومان، پوند انگلیس نیز با 30 تومان کاهش به ارزش 6880 تومان و درهم امارات با 10 تومان کاهش با قیمت 1352 تومان خرید و فروش شدند.

همچنین نرخ طلا در بازارجهانی با 10 دلار کاهش با قیمت 1313 دلار مورد معامله قرار گرفت.

401

بازار آزاد قیمت طلا قیمت ارز قیمت اونس طلا بازار جهانی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاهش قیمت ها در بازار طلا و ارز درحالی ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله می شود.

سیرنزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز و با کاهش تنش ها در منطقه ادامه دار شد.فعالان بازار ارز می گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته های قبل است.

بازاری‌ها می گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین تر خرید کنند.

هم اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی طبق روال قبل دلار یکی دو هزار تومان گرانتر قیمت گذاری می شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899492

دیگر خبرها

  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سکه بهار ۳۸ میلیونی شد
  • سیگنال مهم دبی و عربستان به دلار تهران
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟