Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@09:44:18 GMT

اقلید ، کلید فارس، آماده استقبال از میهمانان نوروزی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۵۲۱۷

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، اقلید شهرستانی ییلاقی با آب و هوایی سرد و زمستانی در شمال استان فارس که از دیرباز به کلید فارس مشهور است.
این شهرستان به دلیل داشتن جاذبه‌های متعدد طبیعی از جمله تفرجگاه محمد رسول الله، آبشار تنگ براق، قدمگاه سده، تنگ غوردان حسن آباد، گور بهرام آسپاس و چشمه چهل شهیدان دژکرد، در کنار مناطق تاریخی همچون حوضچه دختر گبر، کتیبه پهلوی، قلعه آسپاس، کاروانسرا‌های کناس و شهرآشوب و همچنین اماکن مقدسی همچون مسجد جامع اقلید و امامزادگان واجب التعظیمی همچون امامزاده سید محمد، امامزاده محمدجعفر و امامزاده ابراهیم هرساله هموطنان زیادی را به میهمانی و ثبت لحظه‌های بیاد ماندنی دعوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اقلید به دلیل قرار گرفتن در چهارراه مواصلاتی شرق به غرب و شمال به جنوب کشور هرساله در ایام نوروز میزبان مسافران بی شماری از سراسر کشور است و امسال نیز تلاش می‌کند میزبان خوبی برای میهمانان خود باشد.
براساس آمار هرساله بیش از یک میلیون نفر از اماکن تاریخی، مذهبی و تفرجگاه‌های شهرستان اقلید بازدید می‌کنند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۵۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل ستاد هدایت کیمیا برای استقبال از میهمانان نوروزی دیار نصف‌جهان

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه «ستاد هدایت کیمیا» از بیست‌وچهارم اسفند سال جاری آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی شده است، گفت: با هماهنگی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان، محل ستاد هدایت کیمیا طبق سال گذشته در اتوبان معلم، جنب جایگاه پمپ‌بنزین کیمیا تشکیل شد.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در راستای استقبال از بهار طبیعت و عید باستانی نوروز به‌منظور ارائه تسهیلات و خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران نوروزی شهر گنبدهای فیروزه‌ای، جلسات ستاد تسهیلات سفر شمال شهر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه ستاد هدایت کیمیا از بیست‌وچهارم اسفند آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی شده است، افزود: با هماهنگی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان محل ستاد هدایت کیمیا طبق سال گذشته در اتوبان معلم، جنب جایگاه پمپ‌بنزین کیمیا تشکیل شد.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: با پیگیری و تلاش مضاعف اداره خدمات شهری این منطقه کار تجهیز کانکس‌ها، پارکینگ خودروهای سواری، سرویس بهداشتی، نمازخانه و نور پردازی ستاد هدایت کیمیا در حال تکمیل است و پرچم‌ها و بنرهای اطلاع‌رسانی برای هدایت و خدمات مطلوب به مسافران نوروزی نصب شده است.

رسالت تصریح کرد: ستاد هدایت کیمیا با برپایی سفره هفت‌سین، گل‌آرایی، آذین‌بندی مناسب با عید نوروز، آب‌نما و فلاورباکس با گل‌های بهاری، نصب المان‌های نوروزی، میز خانواده و آلاچیق، فضاسازی مناسبی را برای استقبال از مسافران نوروزی در نظر گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه اخیر ستاد تسهیلات سفر منطقه ۱۲، کمیته‌هایی شامل اطلاع‌رسانی و هدایت، کلانتری و پلیس، اسکان، آموزش و پرورش، خدماتی، گردشگری در محل ستاد هدایت مستقر هستند.

مسئول ستاد تسهیلات سفر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان ادامه داد: به‌منظور خدمت‌رسانی به گردشگران و میهمانان نوروزی که از سمت شمال شهر وارد دیار نصف‌جهان می‌شوند، ۱۲ نیرو در سه شیفت به‌صورت بیست‌وچهارساعته آماده خدمت‌رسانی هستند.

رسالت هدف از ایجاد ستاد هدایت در ورودی‌های شهر را ارائه خدمات مطلوب به مسافران و میهمانان نوروزی دانست و افزود: به دلیل تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان مکان‌های مناسب سرپوشیده نیز برای صرف وعده‌های غذایی مسافران پیش‌بینی شده است.

کد خبر 736952

دیگر خبرها

  • بزرگترین بنای خشت گلی جهان آماده استقبال از مهمانان نوروزی است
  • افتتاح ستاد استقبال از مسافران نوروزی در اشنویه
  • شهرستان میبد آماده استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی
  • شهرستان کاشان، آماده میزبانی از میهمانان نوروزی
  • آمادگی کامل ستاد هدایت کیمیا برای استقبال از میهمانان نوروزی دیار نصف‌جهان
  • اماکن تاریخی و گردشگری آذربایجان‌غربی آماده میزبانی از مسافران نوروزی
  • کلات به استقبال گردشگران و میهمانان نوروزی می‌رود
  • آمادگی شهرداری کازرون برای استقبال از مسافران نوروزی
  • اختصاص ۱۶۰ ایستگاه خدمات رسان به میهمانان نوروزی در فارس
  • شهرستان کلات به استقبال گردشگران و میهمانان نوروزی می‌رود