Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نوشهر - ايرنا - نماينده نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس، اعلام کرد: بودجه عمراني شهرستان هاي نوشهر، چالوس و کلاردشت در سال 97 حدود 9 ميليارد و 200 ميليون تومان افزايش يافت.

به گزارش خبرنگار ايرنا، قاسم احمدي روز شنبه در آخرين جلسه شوراي اداري شهرستان نوشهر، بدون اشاره به لايحه پيشنهادي دولت در خصوص ميزان اعتبارات عمراني اين شهرها گفت : کميسيون تلفيق مجلس شوراي اسلامي اعتبارات عمراني شهرستان هاي نوشهر، چالوس و کلاردشت را 9 ميليارد و 200 ميليون تومان افزايش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به شرايط کنوني کشورو توطئه هاي جديد دشمنان براي تحريم بيشترايران گفت: بايد همه مسئولان هوشيار باشند و با تبعيت از رهنمودهاي رهبري و گام برداشتن در جهت اقتصاد مقاومتي و مبارزه جدي با فساد وضعيت معيشت مردم را بهبود بخشند تا شاهد حوادثي همچون دي ماه گذشته در کشور نباشيم.
امام جمعه نوشهر نيز در اين جلسه بر ضرورت نظارت کمي و کيفي در ارائه خدمات گوناگون از جمله درماني، امنيتي و بازار در آستانه سال جديد تاکيد کرد.
حجت الاسلام محمود مشايخ با اشاره به همزماني شهادت امام هادي(ع) و روز نخست عيد نوروز از مردم خواست در اجراي مراسم هاي ديد و بازديد حرمت اهل بيت(ع) را حفظ کنند.
فرماندار نوشهر نيز در اين جلسه با اشاره به تعطيلات نوروزي ، از تمامي دستگاه هاي شهرستان خواست با بسيج تمام امکانات در ارائه خدمات به مردم و گردشگران کوشا باشند.
عبدالصمد صفرنژاد تصريح کرد: لازمه خدمت رساني مناسب به ميليونها گردشگر و مسافر علاوه بر آمادگي تمامي نيروهاي امدادي و خدماتي ، همدلي و همراهي همه مسئولان است.
شهرستان 125 هزار نفري نوشهر در غرب استان مازندران قرار دارد.
/1295/ 1602/1899
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، موسوی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در جلسه‌ی هم افزایی متولیان دانشگاه علوم پزشکی با عوامل تولید برنامه‌های سلامت محور صداوسیمای استان با بیان این مطلب گفت: صداوسیمای استان، حامی دانشگاه علوم پزشکی است و آموزش‌هایی که از رسانه ملی پخش می‌شود، آگاهی مردم را افزایش می‌دهد.

جعفرزاده معاون سیمای، صداوسیمای استان هم با بیان اینکه در سال جاری یکی از ستون‌های شبکه سلامت هستیم گفت: این موضوع، سبب اعتماد و حضور شبکه‌ی استانی در شبکه یک سیما هم شده است.

برخی از تهیه کنندگان صداوسیما هم در این جلسه نظرات خود را بیان کردند.

دیگر خبرها

  • پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخشداری نازلو
  • منظور: افزایش دائم دستمزد‌ها به رفاه مردم کمک نمی‌کند!
  • نطر عجیب معاون رییس جمهوری درباره افزایش حقوق‌ها/منظور چه گفت؟
  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند
  • صداوسیما، آگاهی مردم درخصوص سلامت را افزایش داده است.
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • پیش بینی بودجه عمرانی ۳ میلیاردی برای سازمان هواپیمایی
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • ◄ لیست پروژه های حمل ونقلی که در سال 1403 بودجه گرفتند+جدول