Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال امروز هم در تمرین آبی پوشان حضور یافت.

به گزارش قدس آنلاین، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال در سال ۹۶ از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه صنایع دفاع تهران برگزار شد.

* پیش از شروع تمرین وینفرد شفر برای دقایقی با استقلالی‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

* مثل یکی، دو روز گذشته ملی‌پوشان مصدومان و خارجی‌های استقلال در محل تمرین این تیم حضور نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بهنام برزای با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت امروز در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد. وی به همراه فرشید اسماعیلی که روز گذشته هم تمرین نکرده بود، به دویدن دور زمین پرداخت.

* اکبر عباسی ملکی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال مثل چند هفته اخیر به محل تمرین آبی‌پوشان سر زد و مورد استقبال شفر قرار گرفت. طی یکی، دو ماه اخیر که استقلالی‌ها نتایج خوبی کسب کردند، اعضای هیئت مدیره این باشگاه حضوری پررنگ در محل تمرینات دارند و در ماه اخیر جواد قراب، عباس ملکی و حسن زمانی در محل تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا کردند.

* در ابتدای تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس کار با توپ را آغاز کردند. در آیتم فوتبال درون‌تیمی شفر نظارت ویژه‌ای روی عملکرد بازیکنان داشت و نکات مختلف را به آنها گوشزد می‌کرد.

* طبق برنامه اعلام‌شده تمرینات تیم فوتبال استقلال از امروز تا روز چهارم فروردین سال ۹۷ تعطیل خواهد بود و آبی‌پوشان از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه این روز خود را برای دیدار با نفت تهران آماده خواهند کرد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال روز نهم فروردین در ورزشگاه تختی میهمان نفت تهران است و آبی‌پوشان روز سیزدهم فررودین به مصاف الریان قطر خواهند رفت.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی و خانواده در جمع سرخپوشان (عکس)

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس با حضور دو میمهان ویژه برگزار شد.

به گزارش خبرورزشی، سرخپوشان ایران نخستین برنامه تمرینی خود برای بازی با تیم هوادار را امروز از ساعت ۱۶ آغاز کردند.

گیورگی گولسیانی به همراه همسر و فرزندش در تمرین پرسپولیس حضور داشتند.

مدافع گرجستانی که به واسطه درخشش در پرسپولیس فرصت حضور در تیم ملی کشورش را یافته، اکنون چشم به دیدارهای باقی‌مانده و رسیدن به قهرمانی دیگری با این تیم برای جشن با پرچم کشورش را در ذهن مرور می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعضای جدید هیات مدیره بانک شهر با حضور حداکثری سهامداران انتخاب شدند
  • تنیس‌فوتبال هیجانی در تمرین پرسپولیس
  • جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال
  • گولسیانی و خانواده در جمع سرخپوشان (عکس)
  • مسجدسلیمان میزبان تیم فوتبال استقلال آبی پوشان ملاثانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان با حضور همه بازیکنان
  • حضور معاون رئیس جمهور در تمرین تیم ملی والیبال+ فیلم
  • سمیعی با تیپ مدیرعاملی در آزادی (عکس)
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • باشگاه سایپا با سرآسیایی قطع همکاری کرد