Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-18@14:08:52 GMT

روسیه 23 دیپلمات بریتانیا را اخراج کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۵۴۵۳

روسیه 23 دیپلمات بریتانیا را اخراج کرد

وزارت امور خارجه روسیه از اخراج 23 دیپلمات بریتانیا به دنبال اقدام اخیر لندن در قبال دیپلمات‌های روس خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا از خبرگزاری روسیاالیوم، وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: « 23 دیپلمات بریتانیا از این کشور اخراج شده اند و ظرف یک هفته آینده باید روسیه را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

علاوه بر این، مسکو تصمیم گرفته است تا فعالیت مرکز فرهنگی بریتانیا در این کشور متوقف و کنسولگری بریتانیا در سن‌پترزبورگ تعطیل شود.

این تصمیم روسیه پس از آن اتخاذ شد که وزارت امور خارجه این کشور لوری بریستو، سفیر لندن در مسکو را صبح امروز فراخواند. سفیر بریتانیا گفته است که احضار وی به وزارت امور خارجه روسیه با هدف ابلاغ اقدامات تلافی‌جویانه مسکو انجام شده است.

وزارت امور خارجه روسیه همچنین به لندن هشدار داد در صورتی که اقدامی جدید علیه روسیه از جانب بریتانیا انجام شود، این کشور از حق اقدام متقابل برخوردار است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان جان‌باختن تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را به دولت و مردم سلطنت عمان به ویژه خانواده‌های قربانیان تسلیت گفت.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، ضمن ابراز تأثر و تأسف از این رخداد طبیعی که موجب خسارت جانی و مالی گردید، مراتب همدردی دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران را به این کشور همسایه و برادر ابراز داشت و از خداوند متعال برای قربانیان این حادثه ناگوار، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان آن‌ها صبر و شکیبایی مسالت نمود.

کد خبر 6079816 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • روسیه خواستار حداکثر خویشتن‌داری در خاورمیانه شد
  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • دو کشوری که حمله ایران به اسرائیل را محکوم نکردند علیه آمریکا متحد می شوند
  • اتحاد روسیه و چین علیه آمریکا پس از حمله ایران به اسرائیل
  • تسلیت کنعانی به دولت و مردم عمان
  • باقری به روسیه سفر می‌کند
  • تسلیت ایران به دلیل خسارات انسانی سیل در عمان
  • سخنگوی وزارت امور خارجه جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت
  • سفر معاون وزیر خارجه ایران به مسکو
  • کنعانی جان‌باختن شهروندان عمانی در حادثه سیل را تسلیت گفت