Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان گفت: به نظر می‌رسد مسئولان باشگاه استقلال خوزستان می‌خواهند این تیم به لیگ پایین‌تر سقوط کند تا هزینه‌ای برای آنها نداشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

عبدالکاظم طالقانی درباره وضعیت هیئت فوتبال استان خوزستان در سال ۹۶ اظهار داشت:

ما در دو بخش مسابقات در استان خوزستان فعالیت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیگ‌های کشوری تعداد ۸۰ تیم داریم که دو هزار و ۲۸۴ بازیکن در این تیم‌ها فعالیت می‌کنند. در لیگ استانی هم ۲۴۵ تیم داریم.

عبدالکاظم طالقانی که با برنامه رادیویی تهران ورزشی صحبت می‌کرد، درباره وضعیت تیم استقلال خوزستان و اینکه تیم ویسی حال و روز خوبی در لیگ برتر ندارد، تصریح کرد:

با توجه به اینکه ما درآمدزایی نداریم باشگاه‌های ما با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو هستند. بخش خصوصی وقتی به تیم‌داری ورود می‌کند نمی‌توانیم وضعیت خوبی برای آن از طریق درآمدزایی فراهم کنیم و به همین دلیل بازیکنان پولی دریافت نمی‌کنند و همین باعث می‌شود فعالیت آنها کم شود.

رئیس هیئت فوتبال خوزستان در ادامه با بیان اینکه نمی‌توانیم به باشگاه‌ها کمک کنیم، گفت:

دولت هم الحمدالله نمی‌تواند هیچ کمکی به باشگاه‌ها داشته باشد! کمکی هم که در گذشته انجام شده بسیار ناچیز بوده است. باید درآمد را از رادیو و تلویزیون و حق پخش تلویزیونی بگیریم تا باشگاه‌ها روی پای خودشان بایستند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه فدراسیون در بخش درآمدزایی موفق عمل نکرده و بسیاری از مبالغ قراردادها پرداخت نشده است، خاطر نشان کرد:

در تمام دنیا می‌بینیم که ۹۰ درصد درآمد باشگاه‌ها از طریق حق پخش تلویزیونی است و فقط ۱۰ درصد از طریق تبلیغات درآمدزایی می‌کنیم. وقتی به این شکل در کشور ما با حق پخش تلویزیونی برخورد می‌شود کسانی که می‌خواهند به فوتبال ورود کنند کنار می‌کشند. در مورد استقلال خوزستان هم چیزی که دیده می‌شود این است که مسئولان این تیم می‌خواهند تیم‌شان به دسته پایین‌تر سقوط کند تا مخارج کمتری داشته باشد.

عبدالکاظم طالقانی در واکنش به این موضوع که آیا نباید به این تصمیم مدیران باشگاه استقلال خوزستان ورود کنند و با آن برخورد شود، بیان کرد:

من دو سه نامه به این باشگاه نوشته‌ام که اگر نمی‌توانند تیم‌داری کنند آن را تحویل هیئت فوتبال استان بدهند. یک ماه پیش هم دوباره نامه‌ای زدم، اما تا به حال جوابی به نامه ما داده نشده است.

عبدالکاظم طالقانی درباره دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل سیرالئون و اینکه آیا از این تیم شناختی دارد یا خیر، اظهار داشت:

من شناختی از این تیم ندارم، اما اعتقاد دارم برگزارکنندگان این مسابقه در راستای تقویت تیم ملی، این تیم را به ایران آورده‌اند. ما مربی کارکشته‌ای مانند کارلوس کی‌روش داریم. حتماً او به دنبال تقویت تیم و شناخت بازیکنانش است. به نظرم این برنامه‌ریزی برای تیم ملی مثبت بوده است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که آیا هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از دیدارهای دوستانه تیم ملی اطلاعی دارد یا خیر گفت:

بله، ما در جریان مسائل قرار داریم.

عبدالکاظم طالقانی در واکنش به این موضوع که مهاجم سابق تیم ملی سیرالئون ادعا کرده است این تیمی که در ایران حضور دارد، اصلاً تیم ملی سیرالئون نیست، تصریح کرد:

از صحبت‌هایی که این بازیکن انجام داده من اطلاعی ندارم، اما به ما گفته‌اند این تیم ملی سیرالئون است.

عبدالکاظم طالقانی درباره اینکه آیا نظارتی بر دیدارهای تدارکاتی تیم ملی دارند یا خیر اظهار داشت:

این‌طور نیست که ما در کار مسئولان سرک بکشیم که چه کاری انجام می‌دهند. رئیس و دبیرکل فدارسیون تعدادی دست‌اندرکار دارند که ما به آنها اطمینان داریم و اینکه کار خود را درست انجام می‌دهند. آنها در جریان این امور هستند و ما هم تا حدودی از آنها اطلاع داریم. ما در جریان مسابقات هستیم، اما اینکه تیم‌ها قوی هستند یا ضعیف به دبیرکل فدراسیون فوتبال و مسئول برگزاری مسابقات مربوط می‌شود.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه روز گذشته فیفا اعلام کرده بود ایران نمی‌تواند با تیم ملی سیرالئون دیدار دوستانه برگزار کند، بیان کرد:

ما قرار بود درباره استان خوزستان صحبت کنیم. شما از قبل به من نگفته بودید باید در مورد فدراسیون فوتبال و تیم ملی حرف بزنم.

عبدالکاظم طالقانی در واکنش به شایعاتی مبنی بر مدرک تحصیلی محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز تصریح کرد:

ساکت مدرک لیسانس دارد و این موضوع که او دیپلم دارد صحت ندارد. من مدرک او را دیده‌ام.

عبدالکاظم طالقانی در ادامه در خصوص بلیت‌فروشی جام جهانی و اینکه افرادی که اقدام به تهیه بلیت کرده‌اند هنوز چیزی دریافت نکرده‌اند، گفت:

من اطلاعی از بلیت‌فروشی ندارم. باید این موضوع را از محمدرضا ساکت و هدایت ممبینی سؤال کنید، چون مسئول این کار آنها هستند. بلیت‌فروشی کار تخصصی و اقتصادی است که مسئولیت آن هم به این دو نفر واگذار شده است. اگر در مورد استان خوزستان سؤال داشته باشید من جواب می‌دهم، هیچ سؤالی در مورد تیم ملی از من نپرسید.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۵۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید بنی تمیم شامگاه شنبه در نشست خبری پیرامون مسائل فوتبال استان خوزستان اظهار کرد: با توجه به شرایط حال حاضر سه تیم خوزستانی در لیگ برتر، اکنون وقت حمایت است و همه باید برای حفظ سهمیه‌های استان حمایت همه جانبه داشته باشیم.

وی افزود: استادیوم تختی اهواز از نظر روشنایی محوطه، مسیر پیاده‌روی، بهسازی سرویس‌های بهداشتی و ساختمان مدیریت تغییرات بسیاری پیدا کرد و تنها دکل‌های روشنایی آن باقی مانده است که با توجه به اینکه اعتبار آن ۱۶ فروردین ماه سال جاری ابلاغ شد فعلاً در فرایند مناقصه است که امیدوارم هرچه سریع‌تر این مهم مقرر شود و این استادیوم به چرخه خدمت برگردد.

بنی تمیم با اشاره به آخرین وضعیت ورزشگاه غدیر اهواز عنوان کرد: ورزشگاه غدیر پس از ۶ سال که به حالت متروکه بود، با پای کار آمدن باشگاه استقلال خوزستان و گروه ملی به چرخه خدمت بازگشت.

بنی تمیم در ادامه گفت: امیدواریم شرایط ورزشگاه ملاثانی به صورتی پیش برود که استقلال آبی پوش ملاثانی بتواند از فصل آینده در شهر خود از حریفانش میزبانی کند.

مدیر کل ورزش جوانان خوزستان، درباره حمایت از تیم فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی نیز اظهار کرد: ما پای این تیم بوده و هنوز هستیم. حتی به این تیم کمک مالی هم داشته‌ایم و در مقطعی من به رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان، اجازه ندادیم امتیاز این تیم از استان خوزستان خارج شود.

کد خبر 6090512

دیگر خبرها

  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • پای کار استقلال ملاثانی بوده ایم/ وقت حمایت ازتیم‌های خوزستان است
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور