Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان - استاندار سمنان با تأکید بر ضرورت رفع نیازهای مسافران نوروزی، گفت: مسئولان ستاد تسهیل خدمات سفر سامانه پیامکی ارتباط با مسافران نوروزی را در استان ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید شهاب‌الدین چاووشی پیش از ظهر شنبه در نشست ستاد تسهیل و خدمات سفرهای نوروزی استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن تأکید بر ضرورت رفتار مناسبت با گردشگران خارجی و تأمین امنیت مسافران نوروزی، بیان کرد: برای رضایتمندی مردم و مسافران که عمده آن‌ها زائران امام رضا(ع) بوده و میزبانی‌شان افتخاری برای مردم استان است، می‌بایست سامانه پیامکی ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این سامانه می تواند موجبات ارتباط مفید مسافران و مجموعه مدیریت ستاد تسهیل سفرهای نوروزی را ایجاد کند تا شاهد دریافت شکایات، پیشنهادها و مواردی از کاستی‌ها در خدمت‌رسانی به مسافران باشیم.

استاندار سمنان گفت: مسئولان ستاد تسهیل خدمات سفر باید با رصد کاستی‌های احتمال که از سوی مسافران گزارش می‌شود، نسبت به رفع آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان اقدام کنند چراکه ما در قبال خدمت‌رسانی به زائران امام رضا(ع) و مسافران نوروزی همچنین تأمین امنیت سفرشان مسئول هستیم.

چاووشی بابیان اینکه خدمت به مردم فضیلت است اما خدمت به زائران رضوی یک فضیلت ویژه و افتخار محسوب می‌شود، گفت: زیرساخت‌ها برای میزبانی از مسافران نوروزی مهیا بوده و شیفت های نوروزی اعم از پلیس، هلال‌احمر، میراث فرهنگی و گردشگری، اسکان مسافران در مدارس، نانوایی‌ها، تعمیرگاه‌ها و... و. آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی از ایجاد کمیته‌های مختلف ذیل ستاد تسهیل خدمات سفرهای نوروزی استان نیز خبر داد و بیان کرد: شرایط برای میزبانی از مسافران نوروزی مهیا است و همچنین اعضای کمیته‌های فرعی ستاد به‌خصوص اعضای ستاد مدیریت بحران می‌بایست در تمام ایام نوروز برای خدمت‌رسانی به مردم در دسترس باشند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم

رئیس بازرسی پلیس استان گفت: جلسه ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم هفدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در تداوم برگزاری جلسه‌های ارتباط مستقیم مردمی در سال ۱۴۰۳ جلسه ارتباط مستقیم مردم با فرمانده انتظامی استان به همراه، رئیس پلیس راهور و معاون نیروی انسانی روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳:۳۰ در محل دفتر نظارت همگانی بازرسی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هم استانی‌های عزیز می‌توانند موضوعات خود را از طریق شماره شماره تلفن‌های ۱۹۷، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۵، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۱۲، ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۴۹ و ۰۳۴۲۱۸۲۴۸۳۶ و یا مراجعه حضوری به محل دفتر نظارت همگانی واقع در کرمان- خیابان شهید ناصر فولادی (شهید عباس صباحی) با مسئولان انتظامی استان مطرح کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افتتاح دادگاه عمومی بخش برزک در جهت تسهیل‌گری مشکلات قضایی مردم
  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • چطور پیامک‌های جعلی را بشناسیم؟
  • ارتباط مستقیم فرمانده انتظامی استان با مردم
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس در سمنان ایجاد می‌شود
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها