Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌جمهور در پاسخ به نامه نمایندگان خراسان رضوی، به دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاریصنعتی و ویژه اقتصادی دستور «پیگیری و گزارش» تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد تجاری، صنعتی را داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در گفتگوی اختصاصی با نسیم سرخس، با اشاره به نامه اخیر نمایندگان استان خراسان رضوی به رئیس‌جمهور اظهار کرد: پنجم اسفندماه امسال نامه‌ای با موضوع درخواست تسریع در تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد تجاری، صنعتی از سوی نمایندگان استان خراسان رضوی به رئیس‌جمهور ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: پس از نامه ارسالی نمایندگان خراسان رضوی، رئیس‌جمهور در پاسخ به این نامه به دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاریصنعتی و ویژه اقتصادی دستور «پیگیری و گزارش» دادند.

وی خاطرنشان کرد: جناب آقای بانک، دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاریصنعتی و ویژه اقتصادی نیز در پاسخ به دستور «پیگیری و گزارش» رئیس‌جمهور، طی نامه‌ای در تاریخ ۲۳ اسفندماه ۱۳۹۶ با اشاره به موافقت کلی شورای عالی مناطق آزاد تجاریصنعتی بر تبدیل منطقه ویژه اقتصادی سرخس به منطقه آزاد تجاری، صنعتی، از رئیس‌جمهور درخواست کردند تا موضوع در دستور کار هیئت‌وزیران قرار گرفته و به لایحه مناطق آزاد جدید که هم‌اکنون مراحل تشریفات قانونی خود را در مجلس شورای اسلامی طی می‌کند، الحاق شود.

انتهای پیام/

   

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه های مردم استان سمنان به رئیس جمهور

دریافت 25 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، بخشی از سفر دورم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان که دیروز و امروز برگزار شد به نامه‌های مردمی و مطالبات مردم استان اختصاص داشت.

کد خبر 6082779

دیگر خبرها

  • نامه های مردم استان سمنان به رئیس جمهور
  • تراز تجاری منطقه آزاد قشم به مثبت ۳۱۳ میلیون دلار رسید
  • نشست پیگیری موضوعات ویژه استان سمنان
  • رونق صادرات در جزیره جهانی قشم| تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید
  • ‌رئیس جمهور ایران چه درخواستی از رئیس جمهور ازبکستان داشت؟
  • مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • سهمیه مسافری سال ۱۴۰۳ مناطق آزاد ابلاغ شد
  • درخواست اتاق بازرگانی از رهبر انقلاب برای تعطیلی شنبه‌ها