Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@07:21:24 GMT

مرزهای جمهوری اسلامی ایران نفوذناپذیر است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۶۰۸۴

مرزهای جمهوری اسلامی ایران نفوذناپذیر است

اردبیل-ایرنا- فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی گفت: با قاطعیت می گویم که مرزهای ایران اسلامی نفوذ ناپذیر هستند و با وجود دسیسه های پایان ناپذیر دشمنان هیچ نگرانی از این بابت در مناطق مرزی ما وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، سردار قاسم رضایی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندهی مرزبانی استان اردبیل افزود: از نظر نظامی و دفاعی ایران دژی محکم و نفوذ ناپذیر بوده و هیچ قدرتی جرات نفوذ در آن را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: دشمن با ناکامی در نفوذ مرزی به کشور بدنبال نفوذ از طریق سامانه های نرم افزاری است و در این رابطه آگاهی مردم از توطئه های فرهنگی دشمنان ضروری می باشد.
رضایی با بیان اینکه مرزهای جمهوری اسلامی ایران هم اکنون به همت مرزداران و نیروهای امنیتی امن ترین مرزهای دنیا می باشند، اضافه کرد: این وضعیت در حالی است که اغلب کشورهای همسایه ایران وضعیت متلاطمی داشته وهر روز با بحران های فزاینده ای مواجه می باشند.
او با اشاره به اینکه جایگاه مرزبانی جایگاه والایی است، گفت: عرق ملی برای حفاظت از مرزهای کشور بالا رفته و مرزنشینان ما در واقع مدافعان واقعی مرزها محسوب می شوند.
در این آیین با تقدیر از سرهنگ طاهری، سرتیپ دوم هوشنگ حسینی بعنوان فرمانده جدید مرزبانی استان اردبیل معرفی شد.
استان اردبیل 380 کیلومتر مرز مشترک با جمهوری آذربایجان دارد.
6016/7110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیرو‌های مسلح قدرت نمایی حقیقی از اراده ملت است

سرتیپ دوم سیدعلی نباتی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری رژه نیروهای مسلح در اردبیل اظهار کرد: ارتش در ۴۶ سال اخیر در سایه تحولات کشور با رویکرد ارزشی و معنوی دگرگونی اساسی را به خود دیده به طوری که امروز ارتش مقتدر به انواع تجهیزات و تسلیحات نظامی مدرن و هوشمند مجهز شده است.

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک و هجومی ارتش جمهوری جمهوری اسلامی ایران یکی از ویژگی های ارتش قهرمان را خودکفایی در دستیابی به انواع ساز و برگ های نظامی عنوان و افزود: بدون وابستگی به نظام غرب و شرق ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح دارای استقلال تصمیم گیری و اراده در انجام کار است و زعامت مقام معظم رهبری بزرگترین پشتوانه برای فرماندهی این مجموعه است.

به گفته او، در رژیم سابق ارتش کشور ما جولانگاهی برای آمریکایی ها و غربی ها بود و آنها سعی می کردند برای ارتش کشورمان تصمیم گیری کنند.

نباتی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور جوانان ارزشی و انقلابی ارتش به نیروی ضداستکباری تبدیل شد و توانست در عرصه های مختلف قدرت و صلابت خود را حفظ کند.

او افزود: با شروع جنگ تحمیلی ارتش توانست نیروها و تجهیزات خود را سروسامان داده و در این دوران سخت با تقدیم ۴۸ هزار شهید ۲۱۱ هزار جانباز و ۲۸ هزار آزاده و اعزام ۳.۵ میلیون سرباز در دوران دفاع مقدس وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دهد.

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک و هجومی ارتش جمهوری جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: تیپ ۴۰ ارتش نیز با تقدیم یک هزار و ۶۰۴ شهید و ۲ هزار و ۵۳۵ جانباز به عنوان تیپی پرافتخار در دوران دفاع مقدس ماموریت و مسئولیت خود را به شایستگی به انجام رساند و توانست به عنوان مقتدرترین تیپ از مرزهای کشور دفاع کند.

نباتی از برگزاری رژه نیروهای مسلح در روز ۲۹ فروردین در اردبیل خبر داد و گفت: تمهیدات لازم از سوی دستگاه های مرتبط و پلیس راهور اردبیل برای برگزاری باشکوه این رژه در اردبیل اندیشیده شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • استمرار و تداوم راهپیمایی جمعه‌های خشم
  • پس از نماز جمعه؛ راهپیمایی حمایت از وعده صادق برگزار می‌شود
  • انسداد مرزهای شرقی کشور تا سه سال آینده
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • پاسخ ایران غرور جهان اسلام را زنده کرد
  • فرمانده مرزبانی: مرزهای کشور را به صورت پهپادی و تصویری پایش می‌کنیم
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • فرمانده مرزبانی : کنترل مرزهای کشور هوشمند و به صورت پهپادی و تصویری انجام می شود
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت
  • رژه نیرو‌های مسلح قدرت نمایی حقیقی از اراده ملت است