Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، کاوه باشتی، شنبه در گفت وگو با خبرنگاران بیان کرد: عملکرد هیات های پزشکی فارس در سال های گذشته موفقیت آمیز بوده است و ما نیز می کوشیم با برنامه ریزی و استفاده از نیروهای توانمند این روند را ادامه دهیم.
وی گفت : تشکیل کمیته‌ ضد دوپینگ، استفاده درست از مکمل های مجاز و آموزش مربیان در رشته های مختلف ورزشی از دیگر برنامه های هیات برای کاهش آسیب دیدگی ورزشکاران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


باشتی گفت:میزان بیمه ورزشکاران در سال 97 افزایش نمی‌یابد و برای هر ورزشکار همان مبلغ 150 هزار ریال دریافت خواهد شد و
بر اساس تصمیم فدراسیون شکل بیمه ورزشکاران در سال جدید تغییر کرد و هر زمان در سال بیمه شوند به مدت 365 روز محاسبه خواهد شد.
رئیس هیات پزشکی ورزشی فارس گفت:این استان 180 هزار ورزشکار بیمه شده تا پایان سال 96 داشت.
7368 /1876
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: بار مسئولیت خدمت رسانی در شهر و بویژه روستا‌ها برعهده شوراهاست که باید با اتحاد و همدلی بین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مشکلات و معضلات شهرستان را برطرف سازیم.
عزیزالله عباسی بااشاره به قرارگیری ۲۸ روستا و دو شهر داران و دامنه در سطح شهرستان فریدن افزود: در سطح شهر و روستا‌های فریدن در مجموع ۱۰۶ نفر شورا مسئولیت خدمت رسانی را برعهده دارند که به مناسبت روز شورا در محل امامزادگان شهر زیارتی دامنه گردهم آمدند.

دیگر خبرها

  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن