Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی میناب از دستگیری قاتل فراری در کمتر از 24 ساعت در کوههای صعب العبور بشاگرد و کشف جسد دفن شده مقتول در رودخانه منطقه هشتبندی توسط پلیس آگاهی این شهرستان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد رستمی فرمانده انتظامی شهرستان میناب در گفتگو با میناب جنوب پیرامون قتل یک جوان در منطقه هشتبندی با تشریح جزئیات این حادثه گفت:طی روزهای گذشته با اعلام یک فقره مفقودی انسان از سوی یک خانواده ای در منطقه هشتبندی به پاسگاه هشتبندی ، پرونده به پلیس آگاهی میناب ارجاع داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی افزود: طی بررسی های پلیس آگاهی از خانواده مقتول اعلام می شود که موتور سیکلت در محل پیدا شده و پلیس آگاهی بلافاصله پس از بررسی های انجام شده با کشف لکه های خون بر بدنه موتورسیکلت جزئیات در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از هماهنگی با دادستان و گرفتن نیابت برای ادامه رسیدگی به پرونده ،قاتل(ع-ع) از هشتبندی به کوه های صعب العبور بشاگرد متواری می شود و  پلیس آگاهی مستقر در هشتنبدی مراتب جهت دستگیری قاتل(ع-ع)در دستور کار قرار می دهد.

فرمانده انتظامی میناب ادامه داد: قاتل(ع-ع) از مخفی گاه خود به برادر خانم مقتول تماس گرفته و اعلام می کند که جسد مقتول در یکی از رودخانه های منطقه هشتبندی دفن شده است.

رستمی گفت: پلیس آگاهی میناب در یک اقدام عملیاتی و اطلاعاتی در کمتر از 24 ساعت زمانی که یک خانم به همراه سه نفر از برادرای قاتل در حین بردن غذا به مخفیگاه قاتل بودند توانست مخفیگاه را شناسایی کنند و قاتل را دستگیر کند.

فرمانده انتظامی میناب اظهار کرد: طی بررسی های بعمل آمده از سوی پلیس آگاهی میناب معلوم می شود که همسر مقتول قبل از ازدواج با مقتول، خواستگار قبلی قاتل بوده و با گذشت چهار سال از زندگی مشترک و داشتن فرزند باز علاقه به قاتل (ع-ع)داشته و در این پرونده نقش داده است.

وی اذعان داشت: قاتل پس از دستگیری از همکاری خانم مقتول در اجرای این نقشه شوم  اقرار می کند، خانم مقتول(ک-ع) که از خواستگار قبلی قاتل(ع-ع) بوده با طرح نقشه ای که اگر می خواهند در آینده به همدیگر برسند از خواستگار قبلی خودش(قاتل) می خواهد که شوهر سابقش را به قتل برساند.

رستمی خاطر نشان کرد: پس از اقرار قاتل از جزئیات اجرای نقشه قتل این جوان معلوم می شود که قاتل(ع-ع) پس از گذاشتن سنگ در درون پلاستیک و قرارگیری در مسیر مقتول(الف)-ع) از مقتول می خواد که تا مسیری باهمدیگر مسافتی را طی کنند که پس از رسیدن به مسیر رودخانه با اعلام اینکه کفشم افتاده، مقتول (الف)-ع) موتورسیکلت را نگه می دارد و قاتل(ع-ع) پس از پیاده شدن از پشت سر سنگی که درون پلاستیک داشته بر سر مقتول می کوبد و پس از گلاویز شدن و ضربات مکرر به سر مقتول منجر به قتل این جوان می شود.

رستمی گفت: جسد مقتول از زیر آوار کشف و به همراه تکه سنگ برای سیر آزمایش های لازم به پزشک قانونی تحویل داده شده است و قاتل(ع-ع) به همراه خانم مقتول(ک_ع) به صورت بازداشت موقت راهی زندان شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۶۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری در شوش

فرمانده‌ انتظامی شوش گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در دزفول، قاتل فراری در کمتر از ۲۴ ساعت در شوش دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از خبرگزاری پلیس، محمد محمدی‌نسب اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح جنگی در شهرستان دزفول و متواری شدن قاتل، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات پلیسی قاتل را کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش با اشاره به کشف دو قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به کار رفته در قتل از مخفیگاه متهم، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات طایفه‌ای عنوان کرد.

محمدی‌نسب اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 746969

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن 
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • دستگیری قاتل فراری در شوش