Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ شهردار یزد گفت: مقرر شده در نقاط مختلف شهر یزد مسیر دوچرخه سواری راه‌اندازی شود و همچنین در مسیر اصلی یزد رینگ دوچرخه ایجاد خواهد شد تا با به دوخته شدن این مسیر‌ها به هم شبکه کاملی از مسیر دوچرخه در یزد ایجاد شود.

جمالی نژاد در مراسم بهره‌برداری از اولین مسیر دوچرخه سواری شهر یزد واقع در میدان عالم به سمت میدان پژوهش اظهار کرد: شهر و استان یزد در حال سپری کردن دوران طلایی است و استانداری، دستگاه‌های مختلف اجرایی، دستگاه‌های مرتبط به شهر و شهرداری و مردم یزد دست به دست می‌دهند تا اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تحول در شهر یزد با همدلی و هم افزایی و حضور مردم در صحنه ممکن می‌شود، ادامه داد: شهر یزد ویژگی‌های زیادی دارد و گفته‌های بسیاری در مورد آن هست، و به عنوان شهری که به شهر دوچرخه‌ها معروف بوده حیف است که مدیران شهری و استانی در این خصوص کاری انجام ندهند.

 جمالی نژاد اعلام کرد: در چشم اندار برنامه‌های شهری، برنامه یزد ۱۴۰۰ و بودجه سال آینده پیش بینی‌های خوبی برای بسترسازی در زمینه دوچرخه‌سواری، ایجاد زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری و فرهنگ استفاده از دوچرخه انجام شده است و تمام همکاران شهرداری دست به دست هم دادند تا شهر یزد به همان اصالت خود یعنی شهر دوچرخه‌ها برگردد.

جمالی‌نژاد گفت: مقرر شده در نقاط مختلف شهر یزد مسیر دوچرخه سواری راه‌اندازی شود و همچنین در مسیر اصلی یزد رینگ دوچرخه ایجاد خواهد شد تا با به دوخته شدن این مسیر‌ها به هم شبکه کاملی از مسیر دوچرخه در یزد ایجاد شود و خانواده‌ها و فرزندانشان بتوانند با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنند.

وی با بیان اینکه دوچرخه‌سواری صرفا یک ورزش نیست، ادامه داد: دوچرخه سواری علاوه بر اینکه یک ورزش شاد و مفرح هست می‌تواند بحث حمل و نقل را نیز ساماندهی کند و در طرح جامعه حمل و نقل مسیر‌های دیگری را در این زمینه پیش بینی می‌کنیم.

شهردار یزد عنوان کرد: علاوه بر ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری این قول را نیز می‌دهم که بحث ملزومات این حوزه از جمله مراکز تعمیر دوچرخه و اماکنی برای پارک دوچرخه نیز فراهم شود و محل‌هایی نیز برای اینکه دوچرخه در اختیار مردم قرار گیرد ایجاد شود و این کار به ضورت نظام‌مند مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ی

راه‌اندازی مسیر دوچرخه سواری در نقاط مختلف شهر یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۶۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر کشف‌شده در خیابان باباطاهر همدان به دوره ایلخانی برمی‌گردد

ایسنا/همدان معاون میراث فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان اعلام کرد: در سفال‌های تاریخی کشف شده در عملیات اجرایی پیاده‌راه باباطاهر همدان شواهدی دوره اسلامی، متأخر اسلامی و ایلخانی یافت شده است.

حمیدرضا حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: در حین حفاری در عمق ۱.۵ متری در ابتدای خیابان باباطاهر یک دیواره آجری از یک بنا کشف شده که به نظر باستان‌شناسان شواهدی از دوره اسلامی، متأخر اسلامی و ایلخانی روی در تکه‌های سفال‌های قابل رؤیت است.

وی با اشاره به توقف پروژه پیاده‌راه‌سازی باباطاهر همدان مطرح کرد: هنوز کاوش در این منطقه انجام نشده است چرا که باید ابتدا مجوز از پژوهشکده تهران دریافت شد بنابراین مکاتبات لازم انجام شده و منتظر دریافت مجوز هستیم تا بلافاصله شروع بکار کنیم.

به گزارش ایسنا، ۱۰ اردیبهشت‌ماه امسال عملیات اجرایی پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد و قرار است پیاده‌راه باباطاهر در فاز اول در ۱۰۰ متر و با ۱۰ میلیارد اعتبار تا ابتدای سبزه‌میدان انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حماس؛ سیمرغی که از خاکستر غزه برمی‌خیزد
  • خواننده لرستانی پس از چند سال غیبت به صحنه برمی‌گردد
  • صعود ۲ نماینده ایران به فینال دوچرخه‌سواری کوهستان آسیا
  • اثر کشف‌شده در خیابان باباطاهر همدان به دوره ایلخانی برمی‌گردد
  • دریافت مهر اصالت برای پنج اثر از صنعتگران و هنرمندان چابهار
  • پیش‌بازی رئال مادرید - بایرن مونیخ؛ تصنیف اصالت در سمفونی شاهانه
  • شناسایی۱۶هزار میلیارد تومان ملک برای مولد‌سازی در هرمزگان
  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر