Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ آینه دار مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت:در تازه ترین  امتیاز بندی دفاتر شعر و موسیقی در مراکز استانهای صدا و سیما که توسط اداره هماهنگی موسیقی و سرود معاونت استانهای رسانه ملی و بر اساس عملکرد سال ۹۶ مراکز انجام پذیرفته دفتر شعر و موسیقی صدا و سیمای خراسان جنوبی در بین 32 مرکز در میان پنج مرکز برتر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی توجه به موضوعات ابلاغی و مناسبتها،برگزاری جلسات کارشناسی،نظارت بر عدم پخش موسیقی غیر مجاز،رعایت کیفیت فنی-علمی و جذابیت آثار،میزان نظم در انجام به تعهدات،تعامل سازنده با ستاد،تأمین خوراک موسیقیایی شبکه ها،تولید نماهنگ،

تنوع ساختاری و قومیتی،کشف و پرورش هنرمندان  و تعامل با اساتید را از جمله ملاکهای ارزیابی عنوان کرد.

آینه دار افزود:دفتر شعر و موسیقی صدا و سیمای استان سالانه موظف به تولید 20 قطعه موسیقی در ساختارهای تعریف شده ستاد است که امسال توانست با تولید و تصویب 30 قطعه موسیقی در شورای عالی موسیقی استانها ضمن اینکه نیاز برنامه های رادیو و تلویزیون به موسیقی را تأمین نماید فرهنگ استان را نیز در قالب تولید آثار  موسیقی در شبکه های سراسری و بین المللی معرفی نماید.

 آینه دار گفت:از مجموع ۳۰ اثر تولیدی این دفتر در شورای عالی موسیقی استانهای سازمان بیش از نود درصد آثار مجوز پخش از شبکه های سراسری دریافت نموده اند.

مدیر کل صدا و سیمای استان افزود:بیش از 85 درصد آثار تولیدی درجه کیفی عالی ، 10 درصد خوب و تنها 5 درصد باقیمانده  متوسط دریافت کرده اند.

انتهای پیام/غ

 

        

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۶۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد

حاتمی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: بارندگی‌های اخیر به تالاب کجی نمکزار نهبندان جانی دوباره داد و با ۸۰ درصد آبگیری زنده شد.  

تالاب کجی نمکزار نهبندان با وسعت ۵۷۷ هکتار محدوده آبگیر که در داخل پناهگاه حیات وحش کجی نمکزار نهبندان واقع شده، از سوی حفاظت محیط زیست مدیریت می‌شود.

این تالاب در فصل زمستان و پاییز همه ساله پذیرای صد‌ها قطعه پرنده مهاجر از نوع آبزی، کنار آبزی و همچنین میزبان برخی پرندگان خشکزی که قسمتی از سال حیاتشان وابسته به شرایط زیستی تالاب است، می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • تالاب کجی نمکزار نهبندان ۸۰ درصد آبگیری شد
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • شبکه نمایش خانگی مروج چه اندیشه‌ای است؟!
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • پاسداشت ادبیات، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت