Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@04:27:51 GMT

چهار هافبک دفاعی مقابل سیرالئون!

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۶۶۷۷

چهار هافبک دفاعی مقابل سیرالئون!

سرمربی تیم ملی برای بازی برابر سیرالئون از ترکیب عجیبی استفاده خواهد کرد. ترکیبی که 4 هافبک دفاعی در آن حضور دارند.


به گزارش ایران آنلاین، دقایقی پیش کارلوس کی روش ترکیب مورد نظر خود برای دیدار تیم ملی برابر سیرالئون را اعلام کرد. ترکیبی با بررسی پست به پست آنها مشخص می شود چهار هافبک دفاعی باید با وظایف گوناگون به میدان بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حامد لک دروازه بان تیم ملی در ترکیب اولیه این دیدار است.
روزبه چشمی و محمد خانزاده دو مدافع میانی این تیم در دیدار برابر سیرالئون هستند.
سعید آقایی به عنوان مدافع چپ و رامین رضاییان به عنوان مدافع راست در این دیدار به میدان می روند.
امید ابراهیمی، علی کریمی، امید نورافکن و احمد عبدالله زاده چهار بازیکن حاضر در میانه میدان هستند که هر چهار بازیکن به صورت تخصصی به عنوان هافبک دفاعی به میدان می روند و اتفاقا به عنوان بهترین های این پست در فوتبال ایران شناخته می شوند. باید دید سرمربی تیم چه برنامه ای برای حضور همزمان این چهار بازیکن در ترکیب اصلی این دیدار دارد.
علی قلی زاده تنها وینگر تخصصیی تیم ملی در این دیدار است که احتمالا به مانند آنچه در تیم سایپا پیاده می کند در این دیدار نیز به بازی می پردازد.
کاوه رضایی نیز آخرین بازیکنی است که در این ترکیب حضور دارد. مهاجم ایرانی شارلروا بلژیک همان طور که پیش از این حدس زده می شد برای تیم ملی در این دیدار به میدان خواهد رفت.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!

به گزارش ورزش سه، محمدحسین اسلامی هافبک تیم ذوب آهن با نفوذ سریع به قلب خط دفاعی تراکتور در موقعیت تک به تک قرار گرفت و دروازه این تیم را باز کرد.

اسلامی در حالی که بازیکنان زیادی در محوطه تراکتور حضور داشتند نزدیکی محوطه جریمه صاحب توپ شد و با استارت سریعی از بین مدافعان این تیم عبور کرد و گل تساوی را به ثمر رساند.

ویدئو: 331093

عملکرد دفاعی عجیب بازیکنان تراکتور و عدم سخت‌گیری آنها در این صحنه باعث شد تا دروازه این تیم باز شود و محمدحسین اسلامی مانند هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل آنها گلزنی کند.

این گل در شرایطی به ثمر رسید که هافبک دفاعی و دو مدافع میانی تراکتور مقابل او قرار داشتند و نتوانستند مانع پیشروی هافبک جوان و تکنیکی ذوب آهن شوند و در دقیقه 60 مسابقه بازی به تساوی کشیده شود.

دیگر خبرها

  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • استارت انفجاری خط دفاعی تراکتور را بهم ریخت!
  • بازگشت سد دفاعی از پرسپولیس تا حذفی
  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ادامه دیدار نیمه‌تمام اودینزه - آاس رم؛ حضور سردار آزمون در ترکیب رسمی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)