Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جانبازان 25 درصد و بالاتر‌ برای تهیه طرح ترافیک سال 97 باید مراحل‌ زیر را طی کنند.

ابتدا با ورود به سامانه my.tehran.ir با وارد کردن اطلاعات مندرج در کارت ملی، اطلاعات مربوط به خودرو مندرج در کارت ماشین یا سند مالکیت‌ خودرو و بارگذاری‌ تصویر کارت ملی، کارت ماشین و یا سند مالکیت خودرو با حجم حداکثر 200 کیلوبایت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گام بعدی پس از تکمیل ثبت نام در سامانه، امکان شارژ و استفاده از حساب شهروندی برای تردد در محدوده طرح ترافیک به وجود می‌آید و نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک شهر نیست. شهروندان در صورت درخواست استفاده از خدمات ویژه‌ تردد در محدوده طرح ترافیک باید پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام با همراه داشتن اصل مدارک‌ برای فعال‌سازی خدمات ویژه‌ خود به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کنند.

در گام دوم، شهروندان پس از ثبت‌نام در سامانه و شارژ حساب شهروندی خود در هر هفته‌ امکان رزرو‌ 3 روز برای تردد در محدوده طرح ترافیک را خواهند داشت. با توجه به محدودیت ظرفیت‌ برای تردد در محدوده مذکور در هر روز باید تأییدیه‌ آنلاین‌ از سایت گرفته شود و در صورت ارائه مجوز از سوی سامانه تردد امکان‌پذیر است.

در پایان هر روز تردد، شهروندان مجاز در محدوده، بررسی و عوارض‌ قابل پرداخت پس از اعمال ضرایب قانونی محاسبه‌ شده و از حساب شهروندی هر فرد کسر می‌شود. در صورت شارژ نکردن حساب شهروندی، جریمه ورود به محدوده طرح ترافیک برای خودرو اعمال و مبلغ عوارض تردد در صورت‌حساب بدهی مالک خودرو لحاظ می‌شود.

جانبازان 25 درصد و بالاتر برای استفاده از خدمات ویژه تردد نیاز است تصویر کارت جانبازی و یا نامه بنیاد جانبازان و امور ایثارگران که تاریخ اعتبار آن منقضی نشده باشد و درصد جانبازی در آن قید شده باشد با حجم حداکثر 200 کیلوبایت‌ را ارسال کنند.

مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک شهر با در دست داشتن اصل مدارک الزامی است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خالی فروشی» حواله خودرو

یک مقام مسوول در بنیاد شهید و امورایثارگران اخبار معامله حواله خودرو وارداتی ایثارگران را تکذیب و تاکید کرد که نه حواله‌ای صادر شده و نه خودرویی از این مسیر وارد کشور شده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، در اسفندماه سال گذشته آگهی مربوط به خرید و فروش حواله جانبازان و ایثارگران با قیمت‌های میلیاردی در بسیاری از پلتفرم‌های معاملات خودرو، حاشیه ساز شد.

خودرو‌هایی که واردات آن‌ها برای جانبازان و ایثارگران مجاز اعلام شده بود شامل بنز، بی ام و، تویوتا، نیسان و ... می‌شد.

محصولات خارجی که ورود آن برای وارد کنندگان عادی غیرمجاز اعلام شده بود.

طبق آیین نامه ابلاغ شده، جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد مجاز به واردات تا سقف قیمت ۲۵ هزار یورو و جانبازان ۷۰ درصد تا سقف قیمت ۳۰ هزار یورو می‌توانند خودرو وارد کنند.

جانبازان ۷۰ درصد ویژه (دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) نیز تا سقف قیمت ۳۵ هزار یورو مجاز به واردات هستند.

در لیست جانبازان ۷۰ درصد خودرو‌های بنز و بی ام و و دیگر محصولات لوکس دیده می‌شود.

حواله واردات خودرو به جانبازان در اصل استفاده از امتیازی است که فروش آن برای صاحب حواله با سود زیادی همراه است.

بدین ترتیب در اواخر اسفندماه حواله جانبازان با قیمت‌های میلیاردی آگهی می‌شد این در شرایطی است که حالا به نظر می‌رسد در پلتفرم‌های آگهی خودرو "خالی فروشی" شده است

چرا که به گفته یک مقام مسول در بنیاد شهید اصلا حواله‌ای صادر نشده که بخواهد مورد معامله قرار گیرد.

بر این اساس تمام آگهی‌های معامله حواله نیز در سال جاری از پلتفرم‌های آگهی دهنده حذف شده است.

دیگر خبرها

  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • بهترین بروکرهای فارکس: راهنمای انتخاب برترین‌ بروکر فارکس