Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@03:57:21 GMT

۳ تن مواد مخدر از خرده فروشان خراسان جنوبی کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۷۰۳۹

۳ تن مواد مخدر از خرده فروشان خراسان جنوبی کشف شد

خبرگزاری شبستان: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از کشف ۳ تن انواع مواد مخدر از خرده فروشان و معتادین متجاهر استان از ابتدای امسال خبر داد.

سرهنگ حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: از ابتدای امسال بیش از ۴۳ تن انواع مخدر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ کشف شده است که از این مقدار، ۳ تن از خرده فروشان کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از دستگیری ۶ هزار نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ از ابتدای امسال خبر داد و گفت: از این تعداد ۷۰۰ نفر خرده فروش و معتاد متجاهر بوده اند.

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال طرح پاکسازی نقاط آلوده در ۵۰ مرحله اجرا شده است،‌ افزود: در هفته گذشته دو مرحله از این طرح در استان اجرا شد که در این راستا ۴۹ نفر دستگیر شدند.

 

وی به افتتاح دفتر مشاوره تخصصی پیشگیری از اعتیاد در بیرجند هم که در اواسط اسفند در خیابان شعبانیه بیرجند افتتاح شده است،‌ اشاره کرد و اظهار داشت: این دفتر خدمات رایگان مشاره ای را به افراد در معرض آسیب و خطر اعتیاد ارائه می دهد.

 

سرهنگ محمدی خاطرنشان کرد: شماره تماس ۳۲۳۱۲۶۳۵ پلیس مبارزه با مواد استان و شماره ۳۲۳۷۱۲۲۱ دفتر مشاوره تخصصی اعتیاد آماده خدمات رسانی و پاسخگویی به شهروندان است.

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۷۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متناسب‌سازی حقوق از چه زمانی اجرا می‌شود؟

آفتاب‌‌نیوز :

متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران از محل افزایش مالیات بر ارزش افزوده، تکلیف برنامه هفتم توسعه است که بایستی از ابتدای امسال اجرایی شود.

 بازنشستگان کشوری و لشگری ضمن ابراز نگرانی از چندوچون اجرای متناسب‌سازی، خواستار اجرایی شدن آن از اردیبهشت شدند؛ آن‌ها می‌گویند تکلیف قانون، اجرای متناسب‌سازی از ابتدای امسال است.

با این حال، فعالان صنفی بازنشستگان می‌گویند: پیگیری‌ها نشان می‌دهد پیش‌نویس آیین نامه متناسب سازی حقوق بازنشستگان با محوریت سازمان امور اداری و استخدامی در مرحله نهایی است. پس از نهایی شدن این آیین‌نامه، بایستی برای اجرا ابلاغ شود؛ در مرحله‌ی بعد، احکام حقوقی جدید بازنشستگان صادر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • ۴۷ خرده‌فروش و قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • سرمایه گذاری ۶۵۰۰ میلیاردی در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • دستگیری ۵۴ خرده فروش مواد مخدر در خدابنده
  • متناسب‌سازی حقوق از چه زمانی اجرا می‌شود؟