Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@03:25:26 GMT

مساعدت 275 میلیون ریالی به 210 خانواده نیازمند در همدان

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۸۷۵۹

به گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی حمید شاکری‌صفت با اشاره به اقدامات حمایتی مجمع خیرین استان در حوزه مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری در آستانه سال نو، اظهار کرد: امسال نیز مانند سال‌های قبل سعی کردیم با مشارکت نیکوکاران به مددجویان زیر پوشش مجمع خیرین سلامت همدان کمک‌هایی را در آستانه سال جدید داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاکری صفت از توزیع بن کارت بین نیازمندان زیر پوشش مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد و افزود: ارزش ریالی این بن‌ها در مجموع 65 میلیون ریال بود که بین نیازمندان واقعی تقسیم شده است.
مسئول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به مساعدت 155 میلیون ریالی حامیان به نیازمندان به صورت خاص، گفت:‌ مواد پروتئینی به مبلغ 22 میلیون و 500 هزار ریال بین نیازمندان در همدان توزیع شد.
وی با اشاره به توزیع شیرینی خانگی بدون مواد افزودنی به مبلغ 10 میلیون ریال بین خانواده‌های نیازمند در آستانه سال جدید، خاطرنشان کرد: پوشاک زنانه به مبلغ 15 میلیون ریال نیز توزیع شده است.
شاکری‌صفت با بیان اینکه در این بین به 210 خانواده نیازمند به ارزش 275 میلیون ریال مساعدت شده است، افزود: با شناسایی نیازمندان سعی شد کسانی که نیازمند واقعی هستند را در این طرح قرار دهیم.
وی با اشاره به اینکه گروهی از بیماران سخت‌درمان زیر پوشش مجمع خیرین سلامت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه در معرض ناامنی غذایی هستند و در تأمین معاش زندگی خود با مشکلاتی مواجهند، گفت: خیرین می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت 8096ـ 9952 ـ 9911 ـ 6037 مجمع خیرین سلامت همدان واریز کنند تا مساعدت‌های بیشتری به دست نیازمندان واقعی برسد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۸۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران

علیمردان مردانی با اشاره به اینکه مجمع خیران مدرسه‌ساز به عنوان بازوی توانمند برای جذب کمک‌های مردمی است، اظهار داشت: این مجمع از ۲۵ سال گذشته در استان فعال شده و تاکنون ۴۰۰ مدرسه با همت ۴۰۰ خیر احداث شده است.

وی افزود: همه ساله برای جذب خیران مدرسه‌ساز جدید و همچنین تشویق خیران، جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای احداث مدارس جدید جشنواره خیران مدرسه ساز در استان و کشور برگزار می‌شود که بیست و ششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان در ۱۹ اردیبشهت‌ماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

مردانی اضافه کرد: مجمع خیران مدرسه‌ساز با هدف توسعه و ترویج فرهنگ خیری و جذب کمک‌های افراد نیک اندیش فعال شده است و در جشنواره سال گذشته در استان ۶۴۰ میلیارد ریال تعهد جمع‌آوری شد که بیش از نیمی از این میزان تاکنون محقق شده است.

بیشتر بخوانید

فعالیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز در ۱۷ منطقه آموزشی

وی گفت: هم‌اکنون انجمن خیران مدرسه‌ساز در تمام مناطق آموزشی استان فعال شده و برای جذب خیران از همه ظرفیت‌ها از جمله دیدار چهره به چهره، استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و همچنین بانوان فعال استفاده می‌شود.

مردانی اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۰ موسسه و بنیاد با انجمن خیران مدرسه‌ساز همکاری دارند.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۸۲ طرح خیری نیمه‌تمام در سطح استان در حال ساخت است که برای تکمیل این طرح‌ها پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند
  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در بام ایران
  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران