Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@08:05:32 GMT

امید ابراهیمی از کاپیتانی استقلال تا کاپیتان تیم ملی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۸۸۲۰

امید ابراهیمی از کاپیتانی استقلال تا کاپیتان تیم ملی

رکنا: فرمانده خط میانی استقلال در بازی با سیرالئون برای اولین بار بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به بازو خواهد بست.

امید ابراهیمی بعد از جام ملت های آسیا 2015 حضور پررنگی در اردوهای تیم ملی داشته و در بازی های انتخابی جام جهانی در چند بازی در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان رفت و نمایش مناسبی هم داشت.
اما امید ابراهیمی امروز در بازی با سیرالئون با توجه به غیبت بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی این فرصت را دارد تا برای اولین بار بازوبند کاپیتانی استقلال Esteghlal را به بازو ببندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابراهیمی امیدوار است با درخشش در بازی های دوستانه تیم ملی بتواند خود را به ترکیب اصلی برساند و بتواند در جام جهانی حضور ثابتی داشته باشد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه کاپیتان باسابقه پرسپولیس که این روزها درگیر درمان مصدومیت خود است و به این ترتیب در دیدارهای سرخپوشان نیز غایب بوده، بعد از تماشای کلیپ احساسی یک هوادار اهل خراسان ضمن اهدای پیراهن شماره ۲ خود به وی هدایای دیگری را نیز تقدیم این کودک کرد.

در کلیپی که از طریق یکی از دوستان به دست امید عالیشاه رسیده بود محمد با اشاره به علاقه خاصی که به پرسپولیس و امید عالیشاه دارد از او به عنوان "قهرمان خود" نام برده بود. این کودک که پدرش را نیز از دست داده به همراه مادر خود در خراسان شمالی و روستایی به لوجلی زندگی می‌کند و شرایط اقتصادی وی باعث شد تا کاپیتان سرخ‌ها برنامه و سورپرایز ویژه‌ای برای او در نظر داشته باشد.

امید عالیشاه ضمن ارسال پیراهن شماره ۲ خود برای این کودک، هدایای دیگری از جمله تلویزیون و یک سری اقلام دیگر نیز به آدرسی که از او به دست آورده بود ارسال کرد تا این چنین به دنبال خوشحالی وی باشد.

کاپیتان پرسپولیس امیدوار است در آستانه بازی حساس این هفته تیمش مقابل سپاهان با پشت سر گذاشتن مصدومیت، شرایط همراهی سرخپوشان را در این جدال به دست بیاورد و باید دید قادر به انجام آن خواهد بود یا خیر.

دیگر خبرها

  • حمایت کاپیتان استقلال از جانشینش: مطمئنم می‌درخشی
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!