Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار یزد با اشاره به اینکه بیش از ۱۰۰ برنامه شاد ویژه ایام نوروز در سطح استان یزد اجرا می‌شود گفت: دبیرخانه شهر اسلامی در شهر یزد راه‌اندازی می‌شود. ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴ استانها یزد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، مهدی جمالی‌نژاد ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان یزد با بیان اینکه وضعیت اقتصادی کشور بسیار سخت است اظهار داشت: در این سال‌های اجرایی که مشغول به فعالیت بودم، امسال شاید شرایط اقتصاد کشور خیلی سخت و دشوار بود و به نوعی سال 97 از امسال به مراتب سخت‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار یزد با اشاره به اینکه سختی اقتصاد بر روی همه دستگاه‌ها تأثیرگذار است تصریح کرد: بودجه‌هایی که اختصاص داده می‌شود بسیار ناچیز است و شهرداری‌ها هم از این قائله مستثنا نیستند.

جمالی نژاد با بیان اینکه با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور، تمام پروژه‌های استان یزد در حال اجرا است اظهار داشت: در بسیاری از موارد هزینه‌هایی دارد ولی بازهم در این شرایط کارهایمان را پیگیری و ادامه دادیم که در این مسیر بحمدالله همکاری مردم بسیار خوب و قابل ستایش است.

شهردار یزد با تأکید بر اینکه در ایام عید تلاش داریم که شادابی و نشاط در سطح شهر یزد مشاهده شود افزود: در ایام نوروز بحث‌های متنوع را در دستور کار داریم که یکی از آن‌ها در حوزه درخت کاری بود که به نوعی بعد از انقلاب، بی نظیر بود.

وی استفاده از گونه‌های کم آبخواه و مقاوم با کم‌آبی را برای ایجاد فضای سرسبز در استان یزد یکی از فعالیت‌های شهرداری برای ایام نوروز اشاره و خاطرنشان کرد: تدابیری اندیشیده شد که این فضای سبز ایجاد شده سال‌ها دوام داشته باشد.

شهردار یزد با بیان اینکه در مباحث فرهنگی در سه دسته فرهنگی، ورزشی و اجتماعی فعالیت داریم افزود: دغدغه‌هایی در زمینه‌های مختلف داریم و به همین دلیل با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفت اجرای بیش از 100 برنامه شاد و متنوع با رعایت تمام موازین شرعی در استان یزد پیش بینی شد.

شهردار یزد از راه اندازی دبیرخانه شهر اسلامی در شهر یزد خبر داد و گفت: ارتباط خوب بین حوزه و دانشگاه، بازخوانی عناصر و مفاهیم اسلامی بالأخص در شهر دارالعباده و بسیاری دیگر از برنامه‌های مختلف مذهبی و دینی از جمله فعالیت‌های این دبیرخانه است.

انتهای پیام/ ز

R41376/P41362/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۸۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت

شهردار قم گفت: با توجه به شکل‌گیری بسیاری از زیرساخت‌های ضروری شهر قم، شهرداری در حال تغییر ریل از اقدامات سخت‌افزاری به رویکرد نرم‌افزاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد امروز_ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت _ در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان شهرداری مرکز برگزار شد، اظهار کرد: پیشرفت پروژه‌های حوزه شهر هوشمند و اقداماتی از این دست برای شهرداری قم نویددهنده است.

وی افزود: این اقدامات نشان می‌دهد شهرداری قم از چالش بزرگ تکمیل زیرساخت‌های ضروری شهر در حال رهایی و پرداختن به امور نرم‌افزاری همچون شهر هوشمند، تکریم شهروندان و معماری اسلامی است.

شهردار قم با اشاره به اینکه در وهله نخست باید زیرساخت‌های اصلی شهر قم فراهم می‌شد تا می‌توانستیم سراغ پروژه‌ها و اقدامات نرم افزاری برویم، خاطرنشان کرد: با عبور از بعضی پروژه‌های سخت، به شرایطی رسیده‌ایم که می‌توانیم به مسائلی همچون رضایتمندی شهروندان، آسیب‌های اجتماعی، ساماندهی مشاغل، معماری اسلامی، پایش تصویری و سیما و منظر شهر، رسیدگی بهتری داشته باشیم.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه رویکرد کنونی شهرداری قم کیفی‌سازی فضای شهری است، اضافه کرد: مسائلی همچون معماری و شهرسازی اسلامی، سیما و منظر شهر، الکترونیکی‌سازی امور شهرداری و حذف پرونده‌های فیزیکی از اولویت‌های جدی این روزهای شهرداری قم است.

قرارگاه ساماندهی چهار راه بازار قم تشکیل می‌شود

وی با اشاره ضرورت تملک برای احداث پارکینگ موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر، تاکید کرد: در تصمیمات ترافیکی باید به نحوی عمل کنیم که مردم با ما همراهی کنند و اگر تصمیمی از سوی مردم استقبال نشد، باید آسیب‌شناسی شود.

شهردار قم با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف فضاهای مرده شهری به ویژه در هسته مرکزی شهر، گفت: اگر در این موارد نیاز به تملک است، باید با محوریت مناطق باید انجام شود.

سقائیان‌نژاد با اشاره به ضرورت ساماندهی وضعیت چهارراه بازار، افزود: در این زمینه قرارگاهی تشکیل و امور به صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تکریم شهروندان مسئله‌ای بسیار اساسی است، اظهار کرد: اگر امروز شهرداری قم به ۱۰۹ درصد درآمدهای خود رسیده که به دلیل همراهی شهروندان است و ما نیز باید به وظیفه خود در قبال مردم قم عمل کنیم.

کد خبر 751728

دیگر خبرها

  • جشنواره سراسری تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی فراخوان داد
  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • انتقال دبیرخانه دائمی مُد زاگرس به لرستان
  • عباس مرادی سکاندار شهرداری نجف آباد شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه بین شهردار اصفهان و مدیرعامل بانک شهر برای توسعه همکاری‌ها
  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • حوزه و دانشگاه دو نهاد فاخر علمی و فرهنگی در عرصه بین‌الملل
  • ارسال ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • ارسال بیش از ۵۰ مقاله به دبیرخانه همایش «حجاب، عفاف و زیست عفیفانه»
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی