Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده خط میانی استقلال در بازی با سیرالئون برای اولین بار بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به بازو خواهد بست.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید ابراهیمی بعد از جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ حضور پررنگی در اردوهای تیم ملی داشته و در بازی های انتخابی جام جهانی در چند بازی در ترکیب ثابت تیم ملی به میدان رفت و نمایش مناسبی هم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امید ابراهیمی امروز در بازی با سیرالئون با توجه به غیبت بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی این فرصت را دارد تا برای اولین بار بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به بازو ببندد.

ابراهیمی امیدوار است با درخشش در بازی های دوستانه تیم ملی بتواند خود را به ترکیب اصلی برساند و بتواند در جام جهانی حضور ثابتی داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۸۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین با یک مصاحبه فیکس تیم ملی شد

زی‌سان: امیر قلعه‌نویی سرمربی ایران امروز همراه خودش رامین رضاییان را به نشست خبری قبل از مصاف با ترکمنستان در دور اول انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ برد.

رضاییان در شرایطی همراه با قلعه‌نویی به نشست خبری رفت و درباره وضعیت تیم ملی و دیدار با ترکمنستان به گفتگو پرداخت که در بازی رفت دو تیم جایی در ترکیب اصلی نداشت و قلعه‌نویی تصمیم به استفاده از صالح حردانی در پست دفاع راست گرفته بود

حالا، اما با توجه به حضور رامین رضاییان در نشست خبری قبل از بازی به نظر می‌رسد که سرمربی تیم ملی تصمیم به استفاده از او در ترکیب گرفته است.

معمولا سرمربیان در نشست‌های خبری قبل از بازی با بازیکنی حضور می‌یابند که در ترکیب اصلی بازی حضور دارد و حضور رضاییان در کنفرانس مطبوعاتی نیز چنین مفهومی خواهد داشت.

منبع: ورزش سه

tags # رامین رضائیان سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • لباس سردار آزمون قرض داده شد! (عکس)
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا؛ کامبک به سبک آلبی‌سلسته
  • مقدماتی جام جهانی در آسیا | صعود استرالیا با گلباران کردن لبنان
  • بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه! / ایراندوست همراه هکتور کوپر به نشست خبری هم رفت
  • رونمایی رسمی از بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه!
  • بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه!
  • سردار به طارمی: بازوبند مال تو!
  • حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد
  • رامین با یک مصاحبه فیکس تیم ملی شد
  • دکلان رایس کاپیتان انگلیس مقابل بلژیک