Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، در پی انتشار شایعه استعفای آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در یكی از كانال‌های تلگرامی، حجت‌الاسلام یوسف سلمان‌زاده، رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در این استان‌ نامه‌ای را منتشر كرد كه رونوشتی از این نامه در اختیار خبرگزاری ایكنا قرار گرفت.
در این نامه آمده است:
مدیر مسئول محترم کانال تلگرامی رسانه مکتوبات
سلام علیکم
با احترام، عطف به مطلب کذب و بدون سند منتشر شده در آن کانال تلگرامی در روز شنبه مورخه 1396/12/26 در خصوص استعفای حضرت آیت‌الله ایمانی دامت برکاته نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز و نماینده مردم شریف فارس در مجلس خبرگان رهبری و همچنین شکایت معظم‌له از جنبش عدالت‌خواه، به استحضار می‌رساند که ایشان کماکان به فعالیت‌های خود در همه زمینه‌های محوله و امور جاریه و مسئولیت‌های داده شده ادامه می‌دهند و مطلب فوق کذب و فاقد وجاهت قانونی و نهاد آن را تکذیب می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در خصوص مطلبِ شکایت مطرح شده در کانال تلگرامی نیز به اطلاع می‌رساند که این نهاد، طی مکاتب‌هایی که با ریاست محترم دادگاهِ منعقدة آن جنبش عدالتخواه انجام نموده است، صریحاً این مسئله در حضور ریاست محترم دادگاه و وکلای مدافع افرادِ جنبش مذکور و همچنین متهمین پرونده تکذیب شد و عنوان گردید که نه فقط حضرت آیت‌الله ایمانی حفظه‌الله تعالی، بلکه این نهاد نیز هیچگونه شکایتی از این افراد و جنبش مزبور نداشته و نخواهند داشت که مراتب به‌طور رسمی ابلاغ و در پرونده مذکور (در حضور متهمین پرونده و وکلای مدافع آنان ) نیز ثبت گردید.
با توجه به اینکه عنوان نمودن این مطالب سراسر کذب و غیر مستند و اشاعه آن در سطح وسیع می‌تواند از مصادیق تشویش اذهان عمومی تلقی شود، لذا مقتضی است وفق مقررات نسبت به اعلام تکذیب آن و حذف مطلب از روی کانال دستورات لازم اقدام نمائید. در غیر این صورت وفق قانون مطبوعات اقدام لازم بعمل خواهد آمد.
یوسف سلمان‌زاده
مسئول نهاد

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۸۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که ظهر دوشنبه به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد، با تأکید بر ضرورت رسیدگی دولت به سفره و معیشت مردم اظهار کرد: طرح کالابرگ الکترونیک از جمله طرح‌های موفق اقتصادی در سال‌های اخیر بود که نفع آن به صورت مستقیم به سفره‌های مردم رسید. با وجود این، نباید محدود به اجرای این طرح‌های معیشتی بمانید. در هر شرایط، تمرکز و توجه اصلی شما باید ناظر بر کنترل گرانی باشد. گرانی را باید به هر طریق کنترل کنید ولو اینکه زبان زور پای کار باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: اقتدار حکومتی باید در دو عرصه ارز و گرانی پای کار بیاید. البته در سال‌های اخیر، سیاست‌هایی اتخاد شده که مردم به چشم دیده‌اند تهدیدهای دشمن همچون هویت آن‌ها توخالی است اما در هر حال، تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت همچنان باید در دستورکار دولت باشد.

وی خاطرنشان کرد: این یک حقیقت است که با وجود تلاش‌های مستمر و مجدانه در دولت سیزدهم، همچنان دستاوردهای دولت برای مردم به مرحله تجسم عینی نرسیده و ملموس نشده است. به همین دلیل، تأکید ویژه ما بر رسانه و انعکاس فعالیت‌هاست تا بر مردم روشن شود که در چه حوزه‌هایی کار شده و در چه عرصه‌هایی نیاز به فعالیت وجود دارد.

علم الهدی افزود: عمده مطالبه مردم در شرایط فعلی متمرکز بر عرصه‌های اقتصادی است و این‌طور نیست که شما تصور کنید همه‌چیز با ارائه آمار و اعداد و ارقام حل می‌شود. خیر؛ در شرایط فعلی کشور نیازمند بکارگیری قدرت اقناع هستیم تا حقیقت موضوع برای مردم تشریح شود. جامعه باید به طور واضح، زیر و بم ماجرا را بداند و تحقق این هدف جز با تقویت اطلاع‌رسانی و به‌کارگیری قدرت رسانه صورت نمی‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تأکید کرد: در همه قضایا، رمز موفقیت شما مقارن با میزان اخلاصی است که در عمل دارید. وقتی انسان در عمل مخلص باشد، کار او کار خدا می‌شود و در این شرایط، ذات اقدس پروردگار به اراده قاهر خودش اجازه نخواهد داد کار بر زمین بماند.

کد خبر 6092055

دیگر خبرها

  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • تکاپوی کانال‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/ دلار بازهم ریخت
  • تکاپوی کانا‌ل‌های تلگرامی برای توقف ریزش ارز/دلار بازهم ریخت
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد