Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرجع تقلید شیعیان گفت: برخی گفته‌اند فلان کس در حساب خود در کرج ۶۰۰ میلیارد تومان پول دارد و برای آن سند نیز درست کرده‌اند، دشمنان به این شایعات دامن زده و از کاهی که نیست کوه درست می‌کنند. ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی پیش از ظهر امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به انتشار مسئله مهم و زشتی که در فضاهای مجازی گسترش یافته است، اظهار داشت: هر روز دروغی درست می‌کنند و جالب است که برای آن سند نیز می‌سازند که فلان کس در حساب خود در کرج 600 میلیارد تومان پول دارد و برای آن سند درست کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنده گفته‌ام هرکس در کمیته امداد امام(ره) رفته و 200 هزار تومان به این ارگان کمک کند و برگه‌اش را بیاورد اگر چنین پولی وجود داشت من تمام این پول را به او خواهم بخشید، البته اگر غیرت داشته باشد و آنجا بیاید.

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر اینکه این دروغ‌پراکنی توسط کانال تلگرامی معاند درست‌ شده است، ابراز کرد: دروغ‌ها به‌قدری بزرگ است که وقتی افراد می‌شنوند افراد می‌فهمند که این دروغ بزرگ است، از کاهی که نیست کوه درست می‌کنند و رسانه‌های فاسد و مفسد این دروغ‌ها را درست کرده‌اند که حتی  گاهی برخی  افراد ساده نیز مراجعه کرده و از صحت آن سؤال می‌کنند.

آیت‌الله مکارم‌شیرازی بیان کرد: هدف کسی را قرار می‌دهند که تأثیرگذار است و شخصی که تأثیرگذار نباشد با او کاری ندارند بدانید که امام عصر(عج) حافظ و ناظر است و عنایات امیرالمومنین(ع) در این‌گونه مسائل محرز است.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۹۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!

مدیرعامل پیشین استقلال در واکنش به ماجرای پاداش گرفتن خودش در بردها گفت: مگر مدیران قبل از من نمی‌گرفتند؟ فقط من پول گرفتم؟ اولاً که بازیکن به طور متوسط ماهی یک میلیارد می‌گرفت و من ۵۸ میلیون تومان!

به گزارش مشرق، انتشار لیستی از دریافتی‌های علی فتح‌الله‌زاده در فضای مجازی بهانه‌ای شد تا با او تماس بگیریم. بسیاری از مدیران استقلال در ادوار گذشته حقوق و پاداش می‌گرفتند و فتح‌الله‌زاده هم خودش می‌گوید در ۶ ماه آخر این کار را کرده اما ۲۰ سال قبلی را هیچ‌کس ندیده و نمی‌گوید.

مصاحبه با مدیرعامل سابق استقلال می‌تواند به رفع ابهامات کمک کند.

در فضای مجازی نوشته‌اند که شما بابت بردهای استقلال پاداش می‌گرفتید.
خب مگر مدیران قبل از من نمی‌گرفتند؟ فقط من پول گرفتم؟ اولاً که بازیکن به طور متوسط ماهی یک میلیارد می‌گرفت و من ۵۸ میلیون تومان. نکته دوم اینکه من فقط در ۶ ماه آخر حضورم حقوق می‌گرفتم که آن هم به خاطر بیمه و مالیات بود.

چطور؟
ببینید من اگر لیست حقوق را رد نمی‌کردم، بازنشسته محسوب می‌شدم و نمی‌توانستم مدیرعامل باشم و سازمان بازرسی ایراد می‌گرفت. ضمن اینکه من ۲۰ سال در استقلال هیچ حقوق و مزایایی نداشتم و پولی نگرفتم. حتی ماشین و خانه‌ام را به خاطر استقلال فروختم که البته هیچ منتی نیست اما هیچ‌کس این چیزها را نمی‌گوید و لیست نمی‌کند. الان وسط هزار تا مشکل آقایان یادشان آمده که من حقوق و پاداش می‌گرفتم. لااقل انصاف داشته باشید و آن ۲۰ سال را هم بگویید. چرا فقط آمار ۶ ماه را بیرون می‌دهید؟ ضمن اینکه من کار غیرقانونی نکردم و هرچه بوده، قانونی بوده و به خاطر بیمه و مالیات.

فکر می‌کنید چرا ناگهان این لیست بیرون آمده است؟
این دیگر به وجدان آقایان برمی‌گردد. حتماً الان هم مشکل استقلال من هستم!

فکر می‌کنید استقلال بتواند در کورس رقابت با پرسپولیس قهرمان شود؟
بله، انشاءالله قهرمان می‌شویم. بنده شانس استقلال را بیشتر می‌دانم اما بچه‌ها باید ۶ بازی باقی‌مانده را به چشم فینال ببینند و بسیار باهوش و کم‌اشتباه باشند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل (فیلم)
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعات «سلاح هسته‌ای»: در دکترین نظامی‌مان نیست | فیلم
  • آیت الله مکارم شیرازی: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • در جهت آگاه سازی و تبلیغات باید به شیوه درست عمل کنیم
  • روایت فرزند صیاد شیرازی از علت اختلافش با بنی‌صدر
  • خشم بارسایی‌ها: گل سالم ما را قبول نکردند (عکس)
  • دروغ هایی که درباره ماجرای ریزپرنده ها گفته شد | اسرائیل پاسخ عملیات وعده صادق را داد؟
  • ماجرای چند نوجوان شیرازی که حساب و کتاب سیاسی‌شان درست بود
  • تعهد محضری از ورزشکاران برای مصاحبه نکردن با رسانه‌های خارجی؟