Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@14:53:07 GMT

جزییات کسر خدمت های جدید سربازی در سال 97

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۹۲۳۲

رکنا: رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد که مهلت استفاده از کسر خدمت‌های ایثارگری در سال آینده نیز وجود دارد و نیازی به مراجعه به نیروهای مسلح تا پایان امسال نیست.

سردار موسی کمالی با اشاره به مراجعه تعدادی زیادی از متقاضیان کسر خدمت ایثارگری، جانبازی و آزادگی به نیروهای مسلح، اظهار کرد: کسر خدمت افراد دارای 28 و 29 ماه سابقه رزمندگی، آزادگی و 28 و 29 درصد ایثارگری تا سقف 20 هزار نفر در سال 97 نیز به قوت خود باقی است و متقاضیان می‌توانند در سال آینده برای بهره مندی از این کسر خدمت به نیروهای مسلح مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که برخی از ایثارگران تصور می‌کنند که تنها تا پایان امسال مهلت استفاده از این کسر خدمت‌ها وجود دارد، گفت‌: به همین دلیل برخی از مراکز در نیروهای مسلح با ازدحام جمعیت روبرو شده است.

سردار کمالی با تاکید بر این که در سال آینده نیز مهلت برای بهره مندی از این تسهیلات تا سقف 20 هزار نفر وجود دارد ، درباره افراد دارای 26 و 27 ماه سابقه رزمندگی و آزادگی و 26 و 27 درصد ایثارگری، خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سال 97 ، درباره شرایط بهره مندی این افراد از کسر خدمت‌های جدید اطلاع رسانی خواهد شد، اما در حال‌ حاضر نیازی به مراجعه این افراد وجود نداشته و تنها افرادی که دارای 28 و 29 ماه آزادگی و رزمندگی و 28 و 29 درصد ایثارگری هستند به نیروهای مسلح مراجعه کنند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر یحیی سریع گفت: امروز دو ناوشکن آمریکایی را هدف قرار دادیم.
در این بیانیه آمده است: نیروهای مسلح یمن با انجام عملیات نظامی علیه کشتی های جنگی دشمن در دریای سرخ، دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادند.در حالی که نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی نیروهای مسلح عملیات مشترکی را با هدف قرار دادن کشتی (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و به لطف خدا ضربه دقیق بود.
در ادامه این بیانیه آمده است: هدف قرار دادن این کشتی پس از آن صورت گرفت که این کشتی در تاریخ ۲۱ آوریل با فریب و استتار با ادعای عازم بندری دیگر، از تصمیم ممنوعیت عبور کشتی‌های عازم بنادر فلسطین اشغالی به بندر ام الرشرش خارج شد. اما تحت نظارت و پیگیری نیروهای مسلح ما بود و اخطارهایی برای عدم ورود به بنادر فلسطین اشغالی داده شد و در فهرست کشتی‌های مورد هدف قرار گرفت.
نیروی هوایی نیروهای مسلح یمن با تعدادی پهپاد با استعانت از خداوند متعال کشتی اسرائیلی (MSC ORION) را در اقیانوس هند هدف قرار داد.

کد خبر 848221 برچسب‌ها هواپیما - پهپاد خبر ویژه ایالات متحده آمریکا یمن

دیگر خبرها

  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • ۵ درصد جرایم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود/ دو علت بروز خطا
  • کسی نمی‌تواند نام «خلیج فارس» را جعل کند