Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@18:20:23 GMT

اونای امری: از فلورنتینو پرز سوال کنید!

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۹۳۱۵

اونای امری: از فلورنتینو پرز سوال کنید!

اونای امری، سرمربی پاری سن ژرمن در خصوص احتمال انتقال نیمار به رئال مادرید صحبت ک

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیمار با ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا به پاری سن ژرمن پیوست و گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال شد؛ اما با این حال نارضایتی او از حضور در پاریس باعث شده تا رئال مادرید خواهان جذب او باشد و شایعاتی در این خصوص شکل گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود او علاوه بر اینکه با هم تیمی هایش رابطه گرمی ندارد، از کار کردن زیر نظر اونای امری راضی نیست و حذف پاری سن ژرمن از چمپیونزلیگ هم دلسردی او از حضور در پاریس را بیشتر کرده است.

این در حالی است که او در حال حاضر دوران نقاهت بعد از عمل جراحی را در برزیل سپری می کند و ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، برای اینکه به شایعات پایان دهد، به برزیل رفت و پدر نیمار هم اعلام کرد که آینده پسرش در پی اس جی رقم می خورد.

اما در این بین رسانه های اسپانیایی خبر دادند که پدر نیمار ماه گذشته دیداری با فلورنتینو پرز داشته و باشگاه رئال آماده است تا با هزینه ای ۴۰۰ میلیون یورویی، این ستاره برزیلی را به خدمت بگیرد. همچنین شایعاتی در مورد تلاش ستاره های برزیلی رئال برای متقاعد کردن نیمار منتشر شده که به نظر می رسد نگرانی پاریسی ها را بیشتر کرده است. اما اونای امری ترجیح داد با پاسخی کلی، این شایعه را رد کند و توپ را به زمین رئالی ها بیندازد.

اونای امری به خبرنگاران گفت:

“من فکر می کنم که در این کنفرانس مطبوعاتی ۳۰ بار در مورد این موضوع پاسخ داده ام. پروژه PSG بسیار قوی است و نیمار نیز بخشی از این پروسه است. انتقال نیمار به رئال مادرید؟ من نمی دانم، پاسخ را از فلورنتینو پرز بخواهید.”

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۹۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است

دیدار پاری سن ژرمن و دورتموند، مهم ترین دیدار این باشگاه از زمان روی کار آمدن رئیس قطری اش است. 

طرفداری | پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فرصت حضور در دومین فینال تاریخش را پیش روی خودش می بیند. ناصر الخلیفی، در مصاحبه اش با اکیپ راجع به اهمیت این بازی صحبت کرد.

ما در حال ساختن چیزی برای آینده هستیم. من به آن بسیار افتخار می کنم، صرف نظر از نتیجه، فردا ما نماینده باشگاه پاری سن ژرمن، پاریس و همچنین فرانسه و همه هوادارانمان از سراسر جهان هستیم. این شاید مهم ترین بازی از زمان حضور من (به عنوان رئیس) در باشگاه باشد، زیرا اولین نیمه نهایی (لیگ قهرمانان) در مقابل هوادارانم خواهد بود. 

الخلیفی که در نوامبر ۲۰۱۱ به پاری سن ژرمن آمد، شاهد حضور پاریسی ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۰ بود که در نهایت به شکست مقابل بایرن مونیخ منتهی شد، اما به دلیل شرایط کرونا، هیچ تماشاگری در آن بازی حضور نداشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • باخت بدموقع ویلا، معادله سهمیه را پیچیده کرد!‏
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • شاهکار رئیس؛ جام شماره 61 فلورنتینو پرز با رئال مادرید
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس