Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه گفت: تعداد ۱۴۲ واحد آموزشی با یک هزار و ۴۸۴ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در کرمانشاه آماده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فضل الله رنجبر امروز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کرمانشاه که در فرمانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: با وجود هجمه و شیطنت های دشمنان دولت با حمایت های رهبری توانسته نوسانات را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمانشاه افزود: با توجه به آمار بالای بیکاری در استان باید این معضل را با جذب سرمایه داران تا حدود زیادی حل و فصل کنیم، با توجه به اینکه مسئولین به مشکلات استان واقف هستند باید در راستای کاهش مشکلات برنامه ریزی کنند.

رنجبر یادآور شد: متاسفانه همواره شاهد بودیم عده ای قصد دارند با تزریق یاس و ناامیدی مشکلات کشور را دو چندان کنند لذا جا دارد همه دست در دست هم دهیم و دولت را در حل مشکلات یاری دهیم.

فرماندار کرمانشاه در ادامه به خدمات ارزنده استاندار کرمانشاه اشاره کرد و افزود: با این روحیه جهادی امیدواریم سال آینده شاهد ورود سرمایه گذاران به این استان باشیم.

وی با بیان اینکه دولت به تنهایی نمی تواند مشکلات اشتغال را حل و فصل کند، تاکید کرد: باید با تمام توان به دولت کمک کنیم تا بستر حضور سرمایه داران را فراهم کنیم تا پاره ای از مشکلات اشتغال جوانان برطرف شود.

وی همچنین از امهال تسهیلات ۸۰۰ نفر از بهره برداران بخش کشاورزی مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: کارهای مربوط به تسهیلات واحدهای صنفی تایید شده است.

به گفته رنجبر تعداد ۹ هزار و ۱۹۲ واحد مسکن شهری و روستایی در این زلزله خسارت دیده است که مورد تایید کارشناسان قرار گرفته است.

رنجبر در ادامه به تمهیدات خدمات سفر در ایام نوروز اشاره کرد و بیان داشت: تعدا ۱۴۲ واحد آموزشی با ۱ هزار و ۴۸۴ کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی آماده شده است و مدارسی هم در صورت لزوم برای رزرو در نظر گرفته شده است.

فرماندار اظهار داشت: علاوه بر استفاده از ظرفیت مدارس و خانه معلم تعداد ۳۰ کانکس و ۱۵۰ چادر در پارکهای طاق بستان، شاهد و شبدیز در شهرکرمانشاه برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه ادارات خدماتی در ایام نوروز تعطیل نمی باشند گفت: همچنین با بر پایی ایستگاههای پلیس امنیت میهمانان نوروزی تامین خواهد شد.

وی افزود: از محل اعتبارات استانی مبلغ ۲۱ میلیارد تومان به شهرداری کمک کردیم که کار مرمت و آسفالت کوچه ها و معابر را انجام دهند که در این رابطه شهرداری کار زیبا سازی و ساخت المان ها را آغاز کرده است.

رنجبر تصریح کرد: در ایام نوروز ۱۲ واحد خبازی، ۹ نمایندگی بیمه و ایستگاههای راهنمای گردشگران در ۳ میدان امام حسین(ع)، میدان امام خمینی(ره) و میدان آزادگان آماده خدمات رسانی هستند.

وی همچنین از جمع آوری متکدیان و معتادان متجاهر از ۲۵ اسفند خبر داد وگفت: با کمک بهزیستی کار جمع آوری متکدیان و کودکان خیابانی آغاز شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۹۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی مهیب در شهرک چوبی گیلان | ۴۰ واحد چندطبقه در آتش سوخت + ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی نقدی فرماندار شفت در استان گیلان با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در شهرک امامزاده ابراهیم(ع) این شهرستان اظهار کرد: این آتش‌سوزی از ساعت ۱۲ شب گذشته آغاز شد.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰ واحد تجاری و مسکونی طعمه حریق شده است، افزود: با توجه به بافت و معماری امامزاده ابراهیم(ع)، هر واحد ۳ تا ۴ طبقه است و عمدتا از جنس چوب است.

فرماندار شفت از اطفای کامل حریق تا بامداد امروز خبر داد و تصریح کرد: چوبی بودن این واحدها موجب گسترش آتش‌سوزی شد و آتش‌نشانان از شفت، احمد سرگوراب، نصیر محله، شهرک صنعتی شفت، فومن و رشت برای اطفای حریق اعزام شدند.

نقدی با بیان اینکه تلفات جانی نداشتیم، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان همچنان در حال بررسی میزان خسارت‌ها هستند و علت اصلی حادثه در دست بررسی است. البته طبق شواهد موجود، اتصال سیم‌کشی یک نانوایی که تعطیل بوده موجب شکل‌گیری حریق شده است.

کد خبر 848877 منبع: ایسنا برچسب‌ها استان گیلان خبر مهم آتش‌ سوزی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • آماده سازی ۴۰۰ نقطه در کرمانشاه برای تبلیغات کاندیداهای مجلس
  • فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • فرماندار شفت:حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • حریق بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم (ع) شفت + فیلم
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • آتش‌سوزی مهیب در شهرک چوبی گیلان | ۴۰ واحد چندطبقه در آتش سوخت + ویدئو
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور