Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@04:44:44 GMT

ویژه برنامه نوروزی «وقتشه» از امشب در شبکه نسیم

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۹۵۴۰

ویژه برنامه نوروزی «وقتشه» از امشب در شبکه نسیم

رکنا: ویژه برنامه نوروزی «وقتشه» با محوریت اقوام ایرانی از امشب به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

برنامه تلویزیونی «وقتشه» به مناسبت عید نوروز در قالب ۱۹ ویژه برنامه از امشب به روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. هر قسمت از این ویژه برنامه به یکی از اقوام و استان‌ها و فرهنگ‌های محلی ایران از جمله قومیت‌های لر، کرد، آذری، خراسانی، کرمانی، بوشهری، هرمزگانی، بختیاری، عربِ؛ مازندرانی، ترکمن و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اختصاص دارد.

هنرمندان و چهره‌های موفق و محبوب هر قومیت به عنوان مهمان در این ویژه برنامه حضور می‌یابند و همچنین موسیقی اقوام محلی و متعلق به هر قومیت با گویش و داستان‌های خانوادگی مربوط به دیارشان اجرا می‌شود.

کامران تفتی، مجری برنامه «وقتشه» در این ویژه برنامه درباره میراث، مشاهیر، افتخارات، شهدا و شهرگان علمی و فرهنگی هر قومیت سخن می‌گوید و از هنرمندان مطرح سینما Cinema و تلویزیون و همچنین چهره‌های مردمی و پیشکسوت نیز در این برنامه دعوت شده است.

گفتنی است؛ ویژه برنامه نوروزی «وقتشه» در نوروز 97 هر شب ساعت ۲۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد. این برنامه به تهیه‌کنندگی ابوالفضل صفری و مقداد مومن نژاد تولید شده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۹۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم

مجتبی کشوری مدیرکل اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی آماری از میزان بازدید برنامه‌‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی اعم از شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های داخلی اعلام کرد و گفت: از حدود ۵۰۰ هزار محتوای تقطیع شده در چهار پلتفرم، یک میلیارد و نیم بازدید از این محتواها ثبت شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • «پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد
  • ساعت پخش زنده بازی رم و میلان‌ از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی + فیلم
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • فصل اول مسابقه «شهروند و مافیا» از شبکه نسیم
  • «محفل» و «زندگی پس از زندگی»؛ پربازدیدترین برنامه‌های تلوبیون در ماه رمضان
  • روایتی هنری از تنوع قومیتی