Web Analytics Made Easy - Statcounter

آران و بیدگل- فرماندار آران و بیدگل از اختصاص اعتبار ۵۰ میلیارد ریالی برای تکمیل جاده کنار گذر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل معینی نژاد ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اعتبار برای تکمیل آسفالت ۱۰ کیلومتر و زیر سازی ۱۲ کیلومتر باقی مانده این جاده اختصاص یافته است.

وی با اشاره به ضرورت تکمیل این جاده مهم در کاهش ترافیک سنگین شهر کاشان افزود: با تکمیل این جاده شهرستان آران و بیدگل نیز از بن بست جغرافیایی خارج می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به آغاز اجرای این طرح از ۱۰ سال قبل خاطر نشان کرد:هم اکنون ۲۲ کیلومتر این جاده تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

ابوالفضل معینی نژاد با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان در شهرستان آران و بیدگل گفت: با تامین گاز مورد نیاز شهرک صنعتی آران و بیدگل در منطقه قاضی، زمینه سرمایه گذاری بیشتر در این شهرستان فراهم می شود.

تولید فرش ماشینی آمار بیکاری در آران را در پایین ترین حد نسبت به استان قرار داده است

وی با تاکید بر اینکه وجود تولیدکنندگان فرش ماشینی در آران و بیدگل موجب شده که آمار بیکاری در این شهرستان در پایین ترین حد استان قرار داشته باشد، گفت: در ارزیابی عملکرد استانداری اصفهان، آران و بیدگل رتبه دوم استان را کسب کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۹۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: سال گذشته ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان بهسازی و آسفالت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سیدشهرام کهریزی امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۹۴ کیلومتر از راه‌های روستایی عملیات بهسازی و روکش آسفالت انجام شده است و در ۴۴ کیلومتر از راه‌های روستایی عملیات زیرسازی تا مرحله پریمکت انجام و سال جدید عملیات آسفالت‌ریزی انجام خواهد شد.

وی افزود: با احداث و بهسازی ۹۴ کیلومتر راه روستایی بیش از ۲۱۰۰ خانوار از راه آسفالته بهره‌مند شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ۴۴ کیلومتر از راه‌های روستایی در سال گذشته تا مرحله پریمکت پیش رفته است، خاطرنشان کرد: با مساعد شدن وضعیت جوی و آغاز فعالیت کارخانه‌های آسفالت استان، عملیات روکش آسفالت محورهای روستایی انجام خواهد شد.

کهریزی تصریح کرد: فروردین سال جاری در محورهای روستایی سرایی لاریز کریم به طول ۱.۳ کیلومتر و راه روستایی الیاسی محمود نادر به طول ۰.۳ کیلومتر در شهرستان سرپل ذهاب عملیات پریمکت، اجرای ۲۰۰۰ متر لایه اساس در راه روستایی ده‌باغ شهرستان کرمانشاه و اجرای عملیات ابنیه فنی در راه روستایی تنگاب شهرستان قصرشیرین، انجام شده است.

وی با بیان اینکه راه‌های روستایی فرعی موتور محرک تولید است، گفت: هرچه دسترسی روستاها به راه‌ها بهتر باشد، تولیدات با قیمت مناسب‌تری به بازارهای مصرفی می‌رسد.

کد خبر 751462

دیگر خبرها

  • سیل اردیبهشت ۴۸ هزار میلیارد ریال خسارت به بخش کشاورزی فارس زد
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • محور مواصلاتی دستجرد- آشتیان در قم بهسازی شد
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی