Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سردار موسی کمالی گفت : کسر خدمت فرزندان افراد دارای 28 و 29 ماه سابقه رزمندگی، آزادگی و 28 و 29 درصد ایثارگری تا سقف 20 هزار نفر در سال 97 نیز به قوت خود باقی است و متقاضیان می‌توانند در سال آینده برای بهره مندی از این کسر خدمت به نیروهای مسلح مراجعه کنند.
وی با بیان این که برخی از ایثارگران تصور می‌کنند که تنها تا پایان امسال مهلت استفاده از این کسر خدمت‌ها وجود دارد، گفت‌: به همین دلیل برخی از مراکز در نیروهای مسلح با ازدحام جمعیت روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار کمالی گفت : سال آینده نیز مهلت برای بهره مندی از این تسهیلات تا سقف 20 هزار نفر وجود دارد .
وی درباره افراد دارای 26 و 27 ماه سابقه رزمندگی و آزادگی و 26 و 27 درصد ایثارگری، خاطرنشان کرد: در سه ماهه نخست سال 97 ، درباره شرایط بهره مندی این افراد از کسر خدمت‌های جدید اطلاع رسانی خواهد شد، اما در حال‌ حاضر نیازی به مراجعه این افراد وجود نداشته و تنها افرادی که دارای 28 و 29 ماه آزادگی و رزمندگی و 28 و 29 درصد ایثارگری هستند به نیروهای مسلح مراجعه کنند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۹۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،فرماندار ریگان گفت :در راستای اجرای طرح تکام بیش از 350میلیون تومان برای آب شرب سالم هزینه شده است.

مراد آبیار ابراز کرد:بیش از 2هزار متر مربع لوله گذاری در این روستا اجرایی و25خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

فرماندار ریگان افزود: روستا‌ها به عنوان مولد محصولات دامی و کشاورزی هستند و لازم است که برای ثابت ماندن این چرخه تولید، روستا‌ها و اهالی آن حفظ شوند و امکانات آن‌ها توسعه یابد تا شاهد لنگ ماندن تولیدات کشاورزی و دامپروری و... در این روستا‌ها نباشیم.

وی گفت: مشارکت مردم در اجرای این طرح‌ها و همکاری با دولت، می‌تواند الگوی مناسبی برای آبادانی در سایر نقاط شهرستان باشد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • بهره مندی 3 هزار و 741 مشترک نهادهای حمایتی از خدمات رایگان شرکت گاز
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • میانگین مدت خدمت سربازان اعلام شد
  • توضیحات وکیل بابک زنجانی از احتمال آزادی او
  • بهره مندی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • بابک زنجانی آزاد هم می‌شود؟/ توضیحات وکیل
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند