Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "فرج شجاعی"  اظهارداشت:با ارجاع چند فقره پرونده کلاهبرداری از دادسرای عمومی و انقلاب به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری به بهانه یک عمل خیر خواهانه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت. وی افزود: با بررسی های انجام شده مشخص شد کلاهبرداران به بهانه انجام عمل خیرخواهانه افراد میانسال ، مسن و کم سواد را در جلو دستگاه عابر بانک فریب داده و پس از سرقت کارت عابر بانک، اقدام به خالی کردن حساب بانکی آن ها می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان عنوان داشت: با آغاز رسیدگی به پرونده و طرح شکایت های مشابه و بررسی دوربین های مداربسته در نهایت ماموران مطلع شدند که افراد کلاهبردار به بهانه انجام عمل خیرخواهانه، ابتدا اعتماد شاکیان را جلب و در زمان تحویل کارت به صاحبانشان، کارت های عابر بانک این افراد را با کارت های متعلق به سایر مالباختگانی که قبلا حساب های بانکی شان را برداشت کرده جا به جا و با اطلاع از رمز عابر بانک که توسط خود مالباختگان در اختیار این افراد قرار گرفته بود با مراجعه به طلا فروشی ها و سوپر مارکت ها اقدام به خرید می کردند. این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از تحقیقات و رصد اطلاعاتی هر 4 نفر افراد کلاهبردار دستگیر و در بازحویی فنی و تخصصی به 15 فقره کلاهبرداری به مبلغ 900 میلیون ریال اقرار کردند. سرهنگ شجاعی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند،  از شهروندان خواست در زمان مراجعه به دستگاه خودپردار، مراقب اطراف خود باشند تا افراد غریبه امکان دسترسی به رمز ورود به حساب بانکی شما را نداشته باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۹۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری از کارت سوخت شخصی/ مراقب تراشه های کارت سوخت باشید
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • سقف تراکنش‌ خرید از کارت‌های بانکی افزایش یافت
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • سرقت با شگرد تعویض کارت بانکی در مترو
  • درباره کلاهبرداری به روش اسکیمر چه می‌دانید؟
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟