Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@13:00:12 GMT

درگیری خونین بین ۲ طایفه در سرابله ایلام

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۹۹۱۹

صبح امروز شنبه -۲۶اسفندماه جاری-در درگیری بین دو طایفه در شهرستان سرابله ایلام که در محل برگزاری دادگاه رسیدگی به پرونده قبلی شان به وقع پیوست ،بسیاری از طرفین دعوا زخمی شده و به دهها مغازه‌ و موسسات خصوصی خسارت وارد شد.

برپایه این گزارش تعداد زیادی از طرفین درگیری با چوب و چماق مصدوم شده و به بیمارستان این شهرستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس منابع آگاه صدای تیراندازی هم شنیده شده است.هم اکنون نیروی انتظامی و امنیتی در تمامی منطقه حضور دارد و نظم و امنیت برقرار شده است.

این دوطایفه از مدت‌ها قبل با هم اختلاف داشتند .

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۹۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی

ایسنا/ایلام مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از امدادرسانی نجاتگران هلال احمر این استان به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

حمزه محمدی‌مقدم با علام این خبر، اظهار کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی به استان و بارش شدید باران، ۱۷ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان، ملکشاهی و آبدانان دچار آبگرفتگی شدند که ۱۲ تیم عملیاتی در قالب ۶۰ نجاتگر جهت امدادرسانی اعزام شدند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان ایلام، محمدی‌مقدم گفت: تاکنون امدادرسانی به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی و تخلیه آب ۱۷ منزل مسکونی در شهرستان‌های ایلام، سیروان و ملکشاهی انجام شده و  همچنین ۹ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۵۳ تخته پتو، ۶۰ کیلو نایلون پوششی، ۲۵ تخته موکت و یک شعله والر در بین سیل زدگان توزیع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی
  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • سد مخزنی دویرج دهلران سرریز کرد
  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره
  • سد مخزنی دویرج سرریز شد
  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات