Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-20@02:00:05 GMT

ظرفیت جابجایی روزانه سه و نیم میلیون مسافر

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۳۹۹۸۸

ظرفیت جابجایی روزانه سه و نیم میلیون مسافر

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ احمدرضا عامری افزود: با وجود تورم‌، هیچگونه افزایش قیمت بلیت در ایام نوروز و اوج سفرها نداریم و تمام امکانات فراهم شده تا مسافران به راحتی جابجا بشوند.
او گفت: امسال ۱۶ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس، ۴۶ هزار دستگاه سواری کرایه و ۴۵ هزار مینی بوس برای جابجایی مسافران آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه اتوبوسرانی کشور افزود: در مسیرهای کوتاه وسایل نقلیه عمومی چندبار در روز برای جابجایی مسافران اقدام می‌کنند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

عامری گفت: پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی از ۱۷ بهمن آغاز شده است و در زمینه عرضه وسایل نقلیه حمل و نقل عمومی هیچ مشکلی نیست.

او افزود: زیان اصلی ناشی از مشکلات اقتصادی را صنعت حمل و نقل جاده‌ای پرداخت می‌کند چرا که برخی با وسایل شخصی کار می‌کنند و برخی مسافران هم انگیزه سفر ندارند و در این میان ضرر و زیان آن را حمل و نقل عمومی می‌پردازد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

401

حمل و نقل جاده‌ای تورم سفر اتحادیه اتوبوسرانی مسافر

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۳۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،تقی پاشایی اظهار داشت: نگهداری از تاسیسات مربوط به دفع بهداشتی فاضلاب خانگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی به این تاسیسات از برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب است.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح شبکه فاضلاب و دفع بهداشتی فاضلاب‌های خانگی گفت: امروزه ایجاد شبکه فاضلاب یکی از ضروری‌ترین تاسیسات مورد نیاز جوامع بشری برای رعایت بهداشت عمومی محسوب می‌شود و بر این اساس شرکت آب و فاضلاب خوی با نگاهی کلان و با صرف هزینه‌های سنگین و تحمل مشکلات اجرایی پروژه، اقدام به احداث شبکه و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مبتنی بر استاندارد‌های زیست‌محیطی جهان کرده و با تلاش مستمر در ارتقای سطح بهداشت عمومی گامی‌های بلندی برداشته است.

دیگر خبرها

  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • بیش از ۱۲ میلیون مسافر به خراسان رضوی سفر کردند
  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • تولید روزانه ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در استان اردبیل
  • جابجایی بیش از ۳۸۲ هزار مسافر در راه آهن زاگرس
  • لزوم برنامه عملیاتی برای خروج از زیان‌دهی واحدهای دانشگاهی
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل
  • ۸۰ درصد محورهای مواصلاتی استان بوشهر به سامانه‌ های هوشمند مجهزند