Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به ضرورت مطالعه و تهیه طرح جامع کارخانه‌های تولید شن و ماسه گقت: ساماندهی این کارخانه‌ها در دستور کار است. ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی‌محمد احمدی در شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: موضوع کارخانجات شن و ماسه یکی از مشکلات جدی و همیشگی این استان به‌ویژه در شهرستان‌های بویراحمد و دنا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار مطالعه، بازنگری و تدوین طرح جامع  راهبردی استقرار کارخانجات شن و ماسه شد و افزود: در این طرح موضوع ایجاد یک ناحیه صنعتی ویژه و یا متمرکز برای کارخانجات شن و ماسه و یا اینکه به صورت پراکنده باشند مورد مطالعه دقیق قرار گیرد و برای تصمیم نهای به شورای برنامه ریزی استان ارائه شود.

احمدی عنوان کرد: پرتکل این طرح برای استقرار کارخانجات به گونه ای باشد که فرصت برابر را برای همه کارخانجات ایجاد کند و این طرح تا نیمه دوم اردیبهشت ماه سال 97 آماده شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح جامع شهر قلعه رئیسی گفت: در این طرح باید رشد شاخص‌ها، جمعیت و مطالعات اجتماعی به صورت منطقی دیده و پیش بینی شود.

احمدی با بیان اینکه باید آمار کشوری مبنای این طرح قرار بگیرد، تاکید کرد: با توجه به اینکه، محدوده شهر اغلب منتهی به منابع طبیعی و جنگل می‌شود باید در طراحی و تدوین آن تغییر کاربری ها، حریم جنگل و منابع طبیعی به خوبی دیده شود.

وی بیان کرد: با توجه به ظرفیت گردشگری استان به طرح‌های توسعه گردشگری در استان اهمیت می‌دهم اما این طرح‌ها نباید دستاویزی برای تغییر کاربری‌ها و سوء استفاده از منابع ملی شود.

احمدی با تاکید بر اینکه به شدت با زمین خواری مخالفم و به سرعت واکنش نشان می‌دهم، تصریح کرد: اینطور نباشد متقاضی طرح هدفش صرفا مالکیت منابع طبیعی باشد. 

انتهای پیام/ ز

R41452/P41362/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، شماره تلفن ۰۹۱۷۰۴۰۴۳۳۳ جهت اشتراک ویدئو‌ها و تصاویر شما مخاطبان گرامی جهت انعکاس در بسته گفتن نگین پیش بینی شده است.
نکته لازم اینکه در هنگام ضبط ویدئو حتما گوشی تلفن همراه بصورت افقی باشد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • ادامه تلاش‌های سه روزه آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ادامه تلاش‌های سه روز آتش‌نشانان برای پیدا کردن جسد کودک ۵ ساله
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • فعالیت ۳۷ جایگاه عرضه سوخت مایع در کهگیلویه و بویراحمد
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان شهید جلیل یاسوج