Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اسدآباد در مجلس با بیان اینکه ۱۷ میلیارد تومان اعتبار برای اتصال اسداباد به راه آهن سراسری اختصاص یافت گفت: تعالی هر کشور مدیون ثبات در آموزش و پرورش و توجه به فرهیختگان و معلمان جامعه است. ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسدآباد، اکبر رنجبرزاده ظهر امروز در جشن ستارگان شهرستان اسدآباد اظهار داشت: بخشی از سرمایه ملی را باید در آموزش و پرورش سرمایه گذاری کرد و آموزش و پرورش به عنوان یکی از اولویت‌های اول کشور مانند بحث بهداشت و درمان قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر وامید و یک سال گذشته بیش از 30 میلیارد تومان به بهداشت و درمان کشور اختصاص یافته و با پرداخت از جیب مردم کمتر شده، افزود: باید دوربین تیز روشن بینی بین فرهنگیان بیش از امروز روشن و شرایط مناسب تری برای دیده بانان فرهنگی ایجاد شود.

رنجبرزاده بیان کرد: با اولویت اول قرار گرفتن آموزش و پرورش در جامعه و سرمایه گذاری در این راستا بدون شک سرمایه گذاری را به صورت تصاعدی به ما باز خواهد گرداند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتقاد و مطالبات و درخواست از مسئولان قابل قبول و خوب بوده اما تخریب و تضعیف مسئولان و نمایندگان تضعیف ملت است و به صلاح کشور نیست.

وی افزود: برای انسجام بخشیدن به موضوع اشتغال و تولید داخل باید بسیج شد چرا که اگر در کشور انسجام مدیریتی صورت نگیرد گرفتار می‌شویم.

 نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 17 میلیارد تومان بودجه در مرحله اول برای احداث راه‌آهن و اتصال این شهرستان به شبکه ریلی کشور خبر داد و  اظهار داشت: بودجه کلی پروژه احداث راه‌آهن در اسدآباد 650 میلیارد تومان بوده که در مرحله اول برای سال آینده، 17 میلیارد تومان بودجه در راستای این طرح لحاظ شده است.

وی با اشاره به اختصاص 3 ردیف بودجه برای این شهرستان در قانون مجلس گفت: اختصاص ردیف بودجه برای آزادراه همدان- اسدآباد- کرمانشاه، اتصال اسدآباد به شبکه ریلی کشور و احداث دانشکده بهداشت 3 ردیف بودجه اختصاص یافته در قانون مجلس بوده که اتفاق افتاده است.

رنجبرزاده با بیان اینکه اختصاص ردیف بودجه برای راه‌آهن در اسدآباد یک کار زیربنایی اساسی بوده، افزود: موافقت اتصال خط آهن تهران- همدان- سنندج به اراک- ملایر- کرمانشاه از مسیر داشبلاغ- اسدآباد در سفر سال گذشته نوبخت، معاون رئیس جمهور به اسدآباد در دولت یازدهم اخذ شد و با پیگیری و تلاش‌ها بودجه مرحله اول این طرح با اعتباری افزون بر 17 میلیارد تومان برای سال آینده اختصاص یافت.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه کارهای اولیه احداث دانشکده بهداشت در اسدآباد آغاز و موضوع ساخت این مکان در بودجه سال بعد گنجانده شده است، تصریح کرد: جزئیات بودجه سال 97 شهرستان اسدآباد در شورای برنامه‌ریزی استان و تحت شاخص‌ها و توسعه شهرستان تدوین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال آینده دانشکده پزشکی این شهرستان دارای بودجه 32.5 میلیارد تومانی خواهد بود، اظهار داشت: دانشکده پزشکی اسدآباد در سال بعد دارای بودجه تقریبی 30 میلیارد تومانی است که با تلاش‌های صورت گرفته 2.5 میلیارد تومان دیگر نیز به این مبلغ اضافه شد.

رنجبرزاده اصلاح مسیرهای ورودی و خروجی شهرستان را از برجسته‌ترین مطالب طرح شده در بودجه سال آینده برشمرد و گفت: اصلاح و تعریض مسیرهای اسدآباد به سنقر و اسدآباد به قروه از جمله برجسته‌ترین مطالب طرح شده در بودجه سال آینده این شهرستان است که این دو مسیر مذکور دارای ردیف بودجه هستند و هر ساله مبلغی بودجه به مسیر اسدآباد- سنقر اختصاص می‌یابد و این کار تا زمان اتمام پروژه ادامه خواهد داشت.

وی از احداث کارخانه  اسید سولفونیک در این شهرستان خبر داد و گفت: ساخت و تولید رینگ آلمینیوم ماشین در اسدآباد قرار است ایجاد شود که این امر نیازمند 720 میلیارد تومان اعتبار است.

انتهای پیام/ ز

R41405/P41362/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۰۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان

دریافت 30 MB کد خبر 6090437

دیگر خبرها

  • اختصاص بودجه ویژه برای مناطق کمتر برخوردار شهر گرگان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب و فاضلاب شهر ایلام اختصاص یافت
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر