Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@05:48:03 GMT

دزد کلیدساز در باغ فیض زمینگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۰۴۹۷

حوادث رکنا: رئیس کلانتری 140 باغ فیض، از دستگیری کلید سازی که سارق منزل نیز بود، خبر داد و گفت: متهم تا کنون به 10 فقره سرقت از منازل مسکونی در این محدوده اعتراف کرده است.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ پرویز حسینی فر، رئیس کلانتری 140 باغ فیض گفت: با وقوع چند فقره سرقت Stealing از منازل مسکونی در محدوده های باغ فیض و اطراف آن و به منظور جلوگیری از وقوع سرقت های احتمالی دیگر،‌ جلسه ای در کلانتری 140 تشکیل و مقرر شد تیم های انتظامی گشت های خود را افزایش داده و در صورت مشاهده رفتار مشکوک به موضوع رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی عنوان داشت: این اقدام آغاز شد و گشت های انتظامی مناطق و محله هایی را که احتمال وقوع سرقت می رفت تحت کنترل و نظارت قرار دادند تا این که شب گذشته ماموران یکی از گشت های انتظامی حین گشتزنی در یکی از خیابان های این محله،‌ متوجه رفتار مشکوک فردی شدند که در حال زدن زنگ یکی از واحد های مسکونی بود و سعی می کرد هر بار پس از زنگ زدن، در ورودی ساختمان را با کلید باز کند.
وی گفت: این اقدام که توجه ماموران را جلب کرده بود، باعث شد ماموران برای بررسی بیشتر به وی نزدیک شوند،‌‌ ولی فرد مذکور به محض مشاهده ماموران به سمت یک دستگاه خودروی سواری که درست روبروی خانه مذکور به صورت روشن پارک شده بود، دوید و سعی کرد از محل بگریزد.
این مقام انتظامی عنوان داشت:‌ این اقدام به سرعت عمل ماموران ناکام ماند و مظنون به همراه خودرو به کلانتری منتقل و تحت بازجویی قرار گرفت که طی آن مشخص شد وی کلیدساز است و با استفاده از دسته کلید و شاه کلیدی که همراه دارد نیمه شب های به سراغ منازل خالی از سکنه می رود و پس از اطمینان از عدم حضور مالک، اقدام به سرقت می کند.
رئیس کلانتری 140 باغ فیض بیان داشت: در تحقیقات صورت گرفته از اهالی محل و مجتمع مذکور مشخص شد که این سارق تا کنون چند بار سعی داشته به این خانه دستبرد بزند اما موفق نشده است.
حسینی فر، با اشاره به اعتراف سارق در کلانتری، تصریح کرد: متهم در بازجویی های انجام شده شغل خود کلیدسازی بیان داشته و اقرار کرده با استفاده از دسته کلید های خود از منازل شهروندان در این محدوده سرقت می کند.
وی در پایان با اشاره به این مطلب که در بازرسی های بدنی 51 دسته کلید منازل مختلف از وسایل وی کشف شده است،‌ افزود: تهم به 10 فقره سرقت از منازل مسکونی اعتراف کرد و با تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۰۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالمجید کرمی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل با شیوه بالکن روی در طبقات اول آپارتمانی و منازل ویلایی در مناطق مرفه نشین بندرعباس به گونه‌ای که سارقان پس از ورود به داخل منازل اقدام به سرقت طلا و مسکوکات و وسایل برقی و الکترونیکی از قبیل (PS۵) و غیره می‌کردند، موضوع در دستورکار کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی بیان کرد: ماموران در این خصوص چند مرحله در محل‌های سرقت حاضر و طی بازدیدهای میدانی و بررسی‌های لازم از دوربین‌های مدار بسته موجود در محدوده‌های منتهی به محل سرقت، تصاویر ۲ متهم که در اطراف منازل حرکات مشکوک داشتند، درآورده و در ادامه بررسی‌های انجام شده در یکی از صحنه‌های سرقت تصاویری از یک‌دستگاه خودرو سواری پراید ۱۳۱ سفید نیز حاصل شد.

این مسوول انتظامی اظهار کرد: با بررسی‌های فنی از تمامی مبادی ورودی و خروجی شهر ندرعباس مشخص شد که خودرو موردنظر در چند نوبت از سمت استان‌های جنوب غربی و خوزستان وارد بندرعباس شده و در مدت بیتوته و اقامت چند هفته‌ای در ایام موردنظر اقدام به چند فقره سرقت منازل کرده‌اند که با انجام کار اطلاعاتی و پایش‌های مستمر انجام گرفته مشخص شد که خودرو در ۲۵ اسفندماه در مسیر شهرستان دشتی به بوشهر درحال حرکت است که بلافاصله با هماهنگی پلیس استان بوشهر و دشتی خودرو به همراه راننده آن اهل خوزستان توقیف و متهم دستگیر و با هماهنگی قضایی به بندرعباس منتقل شد.

سرهنگ کرمی خاظرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب چند فقره سرقت منزل با همدستی تعدادی از همدستان خود اعتراف کرد که با هماهنگی قضایی و تلاش همه جانبه ماموران ۲ سارق دیگر نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه شان دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از منزل مجردی و مخفیگاه متهمان مقدار تقریبی ۳۵۰ گرم طلاجات شامل انواع زنجیر طلا، گوشواره و گل گوش‌های طلای بچگانه در انواع و سایزهای مختلف و یک دستگاه (PS۵) و تعدادی انواع ساعت مچی مردانه کشف و ضبط و مالباختگان نیز شناسایی و اموال سرقتی کشف شده به آنان مسترد شد و متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کد خبر 6063594

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • از کاهش سرقت های نوروزی تا دستگیری رسید ساز جعلی در همدان
  • کرمان جزو استان‌های با بیشترین فوتی در تصادفات نوروزی
  • خسارت سیل به منازل مسکونی و مزارع بخش محروم لوداب
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی در  هنگ مرزی تایباد به زمین خورد
  • رادان: ساخت کلانتری‌ها باید در شأن مردم باشد + تصویر
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان