Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:26:12 GMT

تسهیلات ویژه نوروزی برای بازنشستگان کشوری

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۰۶۳۸

تسهیلات ویژه نوروزی برای بازنشستگان کشوری

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از تخفیف ۵۰ درصدی هتل های ایرانگردی و جهانگردی برای اولین بار در ایام نوروز برای بازنشستگان کشوری خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده با بیان اینکه این صندوق، در راستای تاکیدات رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که دغدغه صندوق های بازنشستگی را دارند، برنامه ریزی های خوبی را برای سال جدید دارد، گفت: برای تعطیلات نوروز ۹۷، در تمامی ۶۴ هتل از مجموعه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در ۲۴ استان کشور، جهت تکریم بازنشستگان کشوری ۵۰ درصد تخفیف در اسکان و ۱۵ درصد تخفیف در غذا در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا بازنشستگان کشوری می توانند با مراجعه به سایت شرکت هتل های ایرانگردی و جهانگردی به نشانی www.ittic.com یا تماس با شماره تلفن ۸۲۴۷۹-۰۲۱ نسبت به کسب اطلاع و رزرو هتل های مورد نظر خود اقدام کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه بازنشستگان پیش از سفر، حتما برای استفاده از این هتل ها باید رزرو قبلی انجام داده باشند، افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، نگاه ما به بازنشستگان، نگاه تکریمانه است و ما خدمه آنها در صندوق هستیم.

تقی زاده با اشاره به اقداماتی که قرار است در زمینه رفاهی، برای بازنشستگان انجام شود، اظهار داشت: برای آینده برنامه ریزی های خوبی انجام شده تا بتوانیم در بخش های رفاهی، خدمات بهتری انجام دهیم. از این رو قرار است خرید خدمات رفاهی را برای بازنشستگان تحت پوشش اجرایی کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات وزیر کار درباره بیمه کارگری

وزیر کار عنوان کرد: ما درخصوص بیمه کارگران افزایش لازم را انجام داده‌ایم؛ پیشنهاد نمایندگان کارفرمایان و کارگران این بود که آنچه افزایش پیدا می‌کند مبنایی باشد تا در دوران بازنشستگی اثر داشته باشد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، سید صولت مرتضوی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به سوالی درخصوص دائمی شدن قرارداد کارگران بیان کرد: این موضوع در کمیسیون اصلی به تصویب رسیده و در دستورکار دولت است و در زمان مقرر، مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی درخصوص بیمه کارگران نیز عنوان کرد: ما درخصوص بیمه کارگران افزایش لازم را انجام داده‌ایم؛ پیشنهاد نمایندگان کارفرمایان و کارگران این بود که آنچه افزایش پیدا می‌کند مبنایی باشد تا در دوران بازنشستگی اثر داشته باشد. لذا افزایش‌ها را بر ردیف‌های مبنا انجام دادیم که افزایش بیش از 35  درصدی اعمال شد.

وزیر رفاه گفت: تقریباً نسبت به سال 1402 حدود 9 درصد بیشتر از سال قبل افزایش داده شد و امیدواریم با مدیریتی که در حوزه اقتصاد صورت می‌گیرد و با مهار تورم و از طرفی با کمک‌های معیشتی که دولت در برنامه‌ی خود دارد و به آحاد مردم به‌ویژه جامعه کارگری کمک می‌کند، بتوانیم قدری از مشکلات کارگران عزیز را برطرف کنیم.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند
  • توضیحات وزیر کار درباره بیمه کارگری
  • تمامی معلمان رتبه‌بندی می‌شوند / ۶۷ هزار فرهنگی در شرایط بازنشستگی 
  • گلایه مدیر کل برای استفاده نکردن نهادها از صندوق ملی محیط‌زیست
  • حق‌الزحمه ساعت اضافه تدریس معلمان دو برابر می شود/ ۶۷ هزار فرهنگی در آستانه بازنشستگی