Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از اسپوتنيک، يکي از وزيران سوداني با سفر به مسکو در زمينه ساخت نيروگاه هسته اي با روسيه يادداشت تفاهم امضاء کرد.
به گزارش خبرگزاري اسپوتنيک عربي، دولت سودان و روسيه روز جمعه نقشه راه اتخاذ گام‌هاي اجرايي براي ساخت نيروگاه
برق هسته اي در اواسط سال آينده و آموزش نيروي انساني سوداني در اين زمينه را امضاء کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«معتز موسي»، وزير منابع آب و برق سودان در اين باره اعلام کرد اين نقشه راه نقطه شروع طرح هاي همکاري عملي با ساخت زيرساخت‌هاي انرژي صلح آميز هسته اي و آموزش کادر ملي به شمار مي رود. وي افزود: دو طرف جزئيات طرح ها را براي ساخت اين نيروگاه و سازوکارهاي اجرايي شدن آنها را در نيمه سال آينده بررسي کردند.
اين مقام سوداني تصريح کرد، سفر به مسکو فرصتي براي آشنايي با تحولات و پيشرفت هاي روسيه در زمينه هسته اي است که در اين چارچوب از نيروگاه هسته اي لنينگراد بازديد صورت گرفت. پيش از اين نيز خبرگزاري سودان اعلام کرده بود که هيئتي سوداني براي امضاي اسنادي درباره همکاري در زمينه انرژي صلح آميز هسته اي به روسيه سفر خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم

شانا _ گروه فیلم: تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی برای افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز کشور با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری هلدینگ‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در محل برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) امضا شد.

دریافت 18 MB

دیگر خبرها

  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش نخست
  • روسیه در آستانه ساخت اولین نیروگاه هسته‌ای ازبکستان
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • امضای تفاهم‌نامه‌ همکاری شرکت ملی نفت برای توسعه میدان‌های گازی
  • بررسی زمینه‌های پژوهشی حوزه بازی میان ایران و دانشگاه سینرجی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی