Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،  سید موسی خادمی در جلسه شورای مدیریت برنامه‎ریزی و توسعه استان با بیان اینکه در هر حوزه داشتن برنامه تاثیر بیشتری در رسیدن به هدف مورد نظر دارد، اظهار داشت: یکی از نیازهای اصلی کار که به شدت استفاده بی مورد می‌شود، بحث برنامه داشتن برای هر کاری است که در نهایت نتیجه کار خراب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها و کارگروه‎ها باید برای برنامه‎‎های خود سند اجرایی داشته باشند تا مشخص شود چه اقداماتی را می‎خواهند انجام بدهند، از چه نقطه‌ای شروع کرده و به کجا خواهد رسید، بیان داشت: اگر برای اقدامات خود برنامه‌ای نداشته باشیم قطعا به نتیجه‌ای نخواهیم رسید در صورتی که طبق برنامه‎ریزی حرکت کنیم تجربه نشان داده که پاسخگویی و شفاف‌گویی کار بیشتر شده و اثرات اجرایی آن بهتر می‎شود.

استاندار لرستان ایجاد سند جامع سلامت را اقدامی خوب و با ارزش دانست و گفت: بعد از یک سال همچنان سند جامع سلامت اجرا نشده و دانشگاه علوم پزشکی باید تلاش بیشتری داشته باشد تا با همکاری دیگر دستگاه‌های مرتبط برای اردیبهشت سال 97 این طرح کامل و اجرایی شود.

وی با اشاره به اینکه در شورای سلامت به امنیت غذایی به صورت ویژه توجه می‌شود، افزود: دو تعبیر یعنی قدرت تامین مواد غذایی و عدم وابستگی به خارج از کشور و سلامت غذا را می‌توان از این موضوع داشت.

استاندار لرستان بیان داشت: امنیت غذایی علاوه بر اینکه در حوزه تولید باید مورد توجه قرار گیرد در بخش نگهداری و عرضه هم بایستی حفظ شود همچنین موضوع میزان سموم باقی مانده در محصولات کشاورزی در اولویت باشد، هر چند که بحث میزان سم تولیدات زراعی، استان کمرنگ‎تر از مناطق دیگر است.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد امنیت و تامین غذا از مهمترین وظایف دولت‎ها است، اظهار داشت: این دو مقوله به هیچ وجه از حیطه وظایف دولت خارج نمی‏شوند و به صورت ویژه در این حوزه‎ها وارد می‎شود برای همین دانشگاه علوم پزشکی باید اهتمام ویژه‎ای نسبت به موضوع امنیت غذایی داشته باشد.

وی تصریح کرد: محصولاتی که با کدهای مخصوص 16 رقمی که هم اکنون در یک جایگاه مرکز استان عرضه می‌شود کار خوبی است و این مقدمه‌ای برای ورود محصولات با کد خاص خود به بازار است.

 خادمی با اشاره به تسهیلات اشتغال فراگیر استان خاطرنشان کرد: بخشی از این تسهیلات را می‌توان در حوزه گردشگری و بوم گردی روستایی لحاظ کرد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۱۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد

صابر جباری فاروجی از سوی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسین فرشیدی؛ معاون بهداشت وزارت بهداشت در حکمی، دکتر صابر جباری فاروجی را به‌ عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن حکم معاون بهداشت به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر جباری

با سلام

با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست‌ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم‌افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه‌­های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ  جنابعالی به سمت "دبیر کارگروه سلامت مدارس"  منصوب می‌­شوید.

اجرای نهضت ملی سواد سلامت‌آموزی در مدارس 10 استان کشور

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­‌عصر(عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش‌­آموزان موفق و منصور باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزارت کار بخشی از سهم اشتغال کشور را به فارغ‌التحصیلان اختصاص داده است
  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • بانک‌ها برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد