Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال سیرالئون گفت: در دیدار مقابل تیم ملی فوتبال ایران بسیاری از بازیکنان اصلی ما حضور نداشتند و به همین دلیل شکست در این مسابقه برای ما قابل پیش بینی بود.

به گزارش ایرنا، «جان کیستر» روز شنبه پس از شکست مقابل تیم ایران در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی تهران گفت: این مسابقه بازی خوبی برای کشور کوچک سیرالئون بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در حال طی کردن دوران گذار در فوتبال هستیم و امروز ٢ بازیکن ١٦ ساله را به بازی گرفتیم.
وی ادامه داد: نتیجه برای ما قابل پیش بینی بود اما نکته مهم برای من، پیشبرد اهداف تیم ملی سیرالئون است که قدم های خوبی برای آن بر می داریم.
سرمربی تیم ملی فوتبال سیرالئون درباره اینکه آیا این تیم اصلی سیرالئون بود یا تیم دوم و سوم، گفت: ما یکی دو بازیکن در آمریکا و ترکیه داشتیم و از آنجایی که این بازی در «فیفا دی» ثبت نشده است، نتوانستیم بازیکنان با تجربه خود را در اختیار داشته باشیم.
کیستر افزود: همچنین چند بازیکن ما مصدوم بودند و ما از نسل جدیدی از بازیکنانمان که در حال ساختن هستیم، برای این دیدار استفاده کردیم.
سرمربی سیرالئون در پاسخ به پرسش دیگری درباره مشکلات قبل از بازی مبنی بر لغو شدن این دیدار اظهار داشت: ما دنبال بهانه آوردن نیستیم؛ نکته مثبت برای ما این بود که ما ٢ بازیکن ١٦ ساله را بازی دادیم و از شرایط بازی هم راضی هستیم.
وی درباره شرایط کلی فوتبال این کشور نیز گفت: من به عنوان مربی تیم باید دنبال یکسری از مباحث فنی باشم. ما شرایط سختی در سیرالئون داریم؛ واقعیت این است که لیگ ما در طول چند سال اخیر برگزار نشده است.
کیستر اظهار کرد: از ایران تشکر می کنیم که ما را برای بازی دعوت کرده است. این تیمی است که در راستای توسعه فوتبال سیرالئون به عنوان تیم ملی فعالیت می کند.
تیم ملی فوتبال ایران کشورمان عصر امروز موفق شد در دیداری دوستانه با نتیجه چهار بر صفر از سد سیرالئون بگذرد.
ورزشی **9118**9129**1597

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام

محمدجواد حسین‌ نژاد مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد

طرفداری | ستاره جوان سپاهان که در بازی هفته سوم مقابل استقلال دچار مصدومیت شد، پس از گذراندن دوران نقاهت آماده درخشش در جدال حساس با پرسپولیس است.

حسین‌نژاد که در دیدار رفت مقابل سرخپوشان پایتخت عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته بود، امیدوار است با درخشش در این مسابقه، ناکامی‌های اخیر خود را به دست فراموشی بسپارد.

این هافبک تکنیکی که در لیگ برتر آمار قابل توجهی نداشته، در لیگ قهرمانان آسیا موفق به ثمر رساندن دو گل برای سپاهان شده است.

حضور او در ترکیب اصلی سپاهان در بازی با پرسپولیس دور از انتظار نیست و هواداران این تیم امیدوارند شاهد درخشش این بازیکن جوان در ورزشگاه آزادی باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • ذوب آهن یک بازی تماشایی ارائه کرد
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند