Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ، "سید شهاب‌الدین چاووشی" امروز و در جلسه ستاد خدمات سفر استان سمنان گفت: خاطرات خوشی از استان و نحوه رفتار مناسب مردم استان سمنان باید در اذهان مسافران نوروزی ثبت شود.
وی با بیان اینکه خدمت به مردم، فضیلت بزرگی است، افزود: اینکه از آرامش خود بگذریم و آسایش مردم را تامین کنیم، هنر بزرگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


چاووشی بر ارایه فرم‌های نظرسنجی در ورودی و خروجی استان به مسافران نوروزی، نظارت بر نرخ مراکز بین راهی، اعلام شماره پیامک برای بررسی نارضایتی‌های احتمالی و باز بودن مساجد و اماکن بین راهی در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: در مقابل نارضایتی مردم حساسیم و مسئولیت شرعی داریم.
وی افزود: برای بررسی نحوه خدمات رسانی دستگاههای عضو ستاد خدمات سفر، بازدیدهای سرزده و در ساعات مختلف شبانه روز انجام می‌شود.
استاندار سمنان با تاکید بر ارائه خدمات همراه با نظم و انضباط، گفت: شبکه‌های اجتماعی نیز فضای شادمانی و نشاط را فراهم کنند.
سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان نیز گفت: بیش از یک هزار و 50 ساعت برنامه فرهنگی و آئینی در نقاط مختلف استان و در ایام نوروز اجرا می‌شود.
"محمد جهانشاهی" افزود: استان آماده استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی است و پیش‌بینی شده بیش از یک میلیون نفر در ایام نوروز در استان اقامت داشته باشند.
وی با اشاره به برپایی بازارچه‌های صنایع دستی در 25 نقطه استان سمنان، گفت: این تعداد نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.
مشاور اجرایی استاندار سمنان نیز با بیان اینکه استان سمنان در تمام ایام سال شاهد عبور مسافران است، گفت: جلسات ستاد خدمات سفر باید در تمام ایام سال برگزار شود.
"حشمت ا... عسگری" خواستار زیباسازی ورودی شهرهای استان، پیش‌بینی جایگاه‌های سوخت سیار، رسیدگی به وضعیت مجتمع‌های بین راهی و سرویس‌‌های بهداشتی و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی استان شد.
وی گفت: به مسافران نوروزی به محض ورود به استان باید پیامک خوشامدگویی به همراه لینک معرفی اپلیکیشن گردشگری و اطلاعات مورد نیاز گردشگران ارسال شود.
مشاور اجرایی استاندار سمنان بر افزایش تبلیغات برای معرفی استان تاکید کرد و افزود: محل‌های دائمی نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی در حاشیه جاده‌ها و در نقاط مختلف استان، جانمایی شود.

 

48

انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مثلث برمودای ایران کجاست؟

وجود باتلاق‌ها و نمکزار‌های گسترده این منطقه را به یکی از اسرارآمیزترین مناطق کشور ما تبدیل کرده است و بنا به گفته محلی‌ها بسیاری از گردشگران در سفر به این کویر هرگز بازنگشته‌اند.

در طول شب به دلیل اختلاف دمای بالا، سنگ‌ها دچار شکستگی شده و صدا‌های از این کویر به گوش می‌رسد. یکی از مهم‌ترین نکته‌ها در بازدید از کویر ریگ جن، تغییر دائمی شکل تپه‌های ماسه‌ای در این منطقه است که سبب اشتباه گردشگران و گم کردن مسیر می‌شود. در گذشته دلیل گمراهی مسافران در این کویر را وجود نیرو‌های اهریمنی و جن‌ها می‌دانستند که کاملا ریشه در جهل و خرافات داشت و به همین دلیل بوده که آن را یکی از عجیب‌ترین مکان ایران می‌دانند.

کویر ریگ جن یکی از صعب‌البورترین مناطق دنیا، در جنوب غربی و غرب دشت کویر واقع شده و سالانه مقصد اکوتوریست‌های بسیاری است. ریگ جن در منطقه مرزی استان‌های سمنان و اصفهان قرار دارد. این منطقه کویری با ۳،۸۰۰ کیلومتر مربع، از نظر وسعت سومین ریگزار ایران است و بیشتر به استان سمنان نسبت داده می‌شود. از کویر ریگ جن به‌عنوان یکی از عجایب ایران یاد می‌شود.

کویر ریگ جن در محدوده جغرافیایی مرکز ایران قرار دارد. گسترش این منطقه از شمال غرب به جنوب شرق است. ریگ جن در میان کویر‌ها به زیبایی هم معروف است و مناظر آن، گردشگران را شگفت‌زده می‌کنند. قسمت جنوب شرقی کویر ریگ جن را «دم ریگ» می‌نامند.

منبع: خبرآنلاین 

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • مثلث برمودای ایران کجاست؟
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • سمنان پیشرو در نهضت ملی مسکن/ ۱۹ هزار واحد مسکونی در دست ساخت است
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی