Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت که برپایی نمایشگاه‌های نظامی در پرورش روحیه مقاومت جوانان و گرایش جوانان به نیروهای مسلح مؤثر است. ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴ فرهنگی حماسه و پایداری نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا, حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه پدافند هوایی رعد ارتش در اهواز، در جمع خبرنگاران در خصوص برپایی چنین نمایشگاه هایی اظهار کرد: یکی از آن نقش ها نشان دادن بخشی از توانمندی های نیروهای مسلح با هدف ارتقاء روحیه جهادی و نظامی است و اطمینان  به ملت برای اینکه  نیروهای مسلح پای کار هستند و هرگونه خطر را در لحظه دفع خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی دیگر از فوائد این نمایشگاه ها آشنا کردن مردم  با توانمندی نیروهای مسلح است و می‌تواند برای گرایش جوانان به نیروهای مسلح و در پرورش روحیه جهادی و مقاومت جوان ها موثر واقع شود.

حجت الاسلام محمد حسنی بیان کرد: وقتی که جوان ها این نمایشگاه ها را می بینند و با کارکردهای نیروهای مسلح و شهدا آشنا می شوند, از آنها الگو می‌گیرند و می آموزند که چگونه از میهن و ناموس خود دفاع کنند.

در ادامه ویدئوی این گفت‌و‌گو را ببینید:

 

 

انتهای پیام/

R1405/P1356/S4,38/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروهای یمنی در دفاع از فلسطین یک کشتی آمریکایی با نام ( MAERSK YORKTOWN )  را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

وی افزود: «نیروهای مسلح یمن همچنین یک ناو آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسراییلی با نام (MSC VERACRUZ )  را در اقیانوس هند مورد حمله قرار دادند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه امنیتی در آب‌های یمن
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • ارتش یمن: سه عملیات موفق بر ضد کشتی‌های آمریکایی و اسرائیلی انجام دادیم
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های ارتش در گچساران
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین‌های اشغالی/ آهارون هالیوا کیست؟
  • به زودی شاهد موج استعفای مقامات سیاسی و نظامی اسراییل خواهیم بود
  • نخستین قربانی اقتدار مقاومت در سرزمین های اشغالی