Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-03@16:49:04 GMT

سیرالئون آنقدر هم که می‌گفتند این تیم ضعیف نبود

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۱۷۹۱

صراط: ووریا غفوری درباره دیدار تدارکاتی با سیرالئون گفت: این مسابقه بازی خوبی برای هماهنگی بازیکنان جوان‌تر و داخلی بود.

به گزارش فارس وی درباره حضورش در این مسابقه و اینکه به نظر می‌رسید به خاطر ترس از مصدومیت محتاطانه بازی کرد، گفت: تیم حریف خیلی محکم بازی می‌کرد و ما هم باید رعایت کنیم اما تمام بازیکنان با همه توانشان بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان لیگ‌های انگلیس، اسپانیا و پرتقال هم برای آمادگی با چنین تیم‌هایی بازی تدارکاتی برگزار می‌کنند، گفت: نمی‌دانم؛ شرایط فعلی ما این است. این تیم برای بازی در نظر گرفته شده است، بازی با تیم‌های بزرگ نظیر آلمان و اسپانیا پول زیادی می‌خواهد.

غفوری در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست به جای برگزاری اردو در کشورهای دیگر با تجهیز کمپ تیم‌های ملی این اردوها را در ایران برگزار کنیم، گفت: فکر می‌کنم این سئوال را باید تاج و فدراسیون فوتبال جواب بدهند. من چه کاره‌ام که جواب بدهم!

 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۱۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری مهاجم با تجربه فولادی‌ها که در این فصل از نظر آماری تاثیرگذارترین بازیکن تیمش به شمار می‌رود، یک بار دیگر نقش کلیدی خود را نشان داد و در راستای موفقیت فولاد گام برداشت.

انصاری طی هفته‌های گذشته برخی حواشی را تجربه کرد؛ او که در یکی از مسابقات فولاد به شکل عجیبی انتقادهایی را از سوی برخی افراد در اهواز تحمل کرد و با حضور عبدالله ویسی در راس کادر فنی در یکی، دو بازی نیمکت نشین شد. با این حال سرمربی فولاد هفته گذشته طی مصاحبه‌ای به حمایت قاطعانه از کاپیتان انصاری پرداخت و او را وزیر تیم خود نامید.

اتفاقات روحیه‌بخش برای انصاری باعث شد تا این بازیکن در مصاف با آلومینیوم اراک که دوباره به ترکیب اصلی فولادی ها برگشته بود، خوش بدرخشد و نقش مهمی در کسب یک امتیاز در اراک داشته باشد.

انصاری که در فصل جاری سه گل سه امتیازی زده و چهار پاس گل برای تیمش داده بود، در مصاف با آلومینیوم اراک هم گلزنی کرد تا باز هم تاثیرگذاری خود را نشان بدهد و به موفقیت تیمش کمک کند.

انصاری بعد از باز کردن دروازه آلومینیوم اراک روی چمن ورزشگاه زانو زد و سجده شکر به جا آورد.

بی‌شک عبدالله ویسی و سایر اعضای فولاد هم روی توانایی‌های انصاری و روحیات خاص او برای بقا در لیگ برتر حساب کرده و در ۵ بازی آینده هم ساسان نقشی مهم را برای فولاد ایفا خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • متس هوملس: با عملکرد خوب‌مان در لیگ قهرمانان اروپا، فصل ضعیف در بوندسلیگا را جبران کردیم
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • تداوم خروج نقدینگی حقیقی‌ها در روز‌های منفی شاخص کل بورس
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!