Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سراب ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان از آمادگی کامل شهرستان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سراب, فرماندار شهرستان سراب ظهر امروز در شورای اداری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه مسئولین شهرستان سراب با تاکید بر کاربست توصیه های حضرت امیر المومنین علی علیه السلام در باب مدیریت گفت: نوع نگاه حضرت علی السلام باید پیوسته مورد توجه مدیران قرار گیرد و مسئولیت، امانت و تعهدی است که باید به مردم ادا گردد و نباید نوعی بدهکاری نسبت به مردم تلقی شود و هیچ مدیری توفیق خدمت پیدا نمی کند مگر با ترسیم نقشه راه و حرکت با برنامه و در نظر گرفتن الزامات مربوط به کار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خطاب به مدیران ادامه داد: اهتمام ویژه ای به آموزش و برخورداری از روحیه علمی و تحقیقی، با متانت سخن گفتن با مردم و همکاران، مشورت با دیگران، دوری از افراط و تفریط، ارزشیابی و کنترل مستمر از مجموعه، داشتن جاذبه و دافعه، دوری از افراط و تفریط، ارزیابی و کنترل مستمر مجموعه، پاسخگو بودن، انعطاف پذیری، متقاعد کردن مراجعان، برخورد احترام امیز نسبت به ارباب رجوع و... مجموعه موارد کاربردی است که مدیران پیوسته باید رعایت نمایند.

فرماندار سراب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حلول بهار طبیعت و آمادگی کامل شهرستان افزود: با توجه به موقعیت خاص شهرستان سراب و نزدیکی ایام عید مطمئنا شهرستان میزبان جمع کثیری از مهمانان نوروزی خواهد بود لذا ستاد خدمات سفر که پیش از این فعال شده در امر پذیرش و میزبانی مهمانان باید به بهترین شکل عمل نماید.

شکوهی تصریح کرد: سطح خدمات دهی هم به لحاظ کمی و کیفی در شهرستان سراب نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته و این امر در سایه تلاش های مدیران شهرستان اتفاق افتاده است، همچنین در راستای تامین امنیت آمارها نشان از کاهش جرایم در شهرستان دارد.

وی با اشاره به تخصیص اعتبارات شهرستانی ادامه داد: از محل ردیف اعتبارات ملی در شهرستان قدم های خوبی برداشته شده است و البته تحقق این اعتبارات پیگیری مسئولین و به ویژه نماینده شهرستان سراب در مجلس اسلامی را می طلبد.

فرماندار سراب از اختصاص ۶ میلیارد تومان اعتبارات از طریق بهزیستی و کمیته امداد در اختیار افراد تحت پوشش در بحث اشتغال خبر داد و افزود: جهت ایجاد اشتغال، تسهیلاتی بالغ بر ۶ میلیارد تومان به افراد تحت پوشش از طریق کمیته امداد و بهزیستی تعلق گرفته که لازم است هر چه سریع تر جذب گردد ، همچنین در حوزه روستایی حدود ۹ میلیارد تومان در بحث حمایت از اشتغال و رفع معضل بیکاری به روستائیان تعلق یافته است.

رئیس شورای اداری شهرستان سراب خواستار توجه جدی شهردار دوزدوزان به آماده سازی دروازه ورودی شهرستان شد و ادامه داد: دوردوزان دروازه ورودی شهرستان است لذا باید تمهیدات لازم برای استقبال مسافران نوروزی صورت گیرد.

رئیس شورای اداری خواستار آماده باش بودن ادارات خدمت رسان در طول ایام نوروز شد و خاطرنشان کرد: دستگاه های اجرایی باید آمادگی کامل در عید نوروز را داشته باشند و به تنظیف معابر شهری توجه ویژه گردد، همچنین مشخص نمودن کشیک ادارات در ایام تعطیل، کنترل تجهیزات امنیتی، فعال نمودن گشت های نیروی انتظامی، کنترل خودپردازهای باجه های بانک ها و ... از جمله مواردی است که باید مورد توجه روسای ادارات قرار گیرد.

در این جلسه ضرغام سلطانی نسب به عنوان بخشدار مرکزی سراب معرفی شد و از زحمات علی شیخ پور بخشدار مرکزی سراب قدردانی شد.

 

خبر از لیلا شهبازی

انتهای پیام/ح

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استان لرستان همواره به دلیل تنوع آب‎ و ‎هوایی بی‌نظیر، آثار تاریخی و باستانی فراوان و جاذبه‌های بی‌نظیر و بکر گردشگری موردتوجه گردشگران بوده و به علت قرار گرفتن در مسیر ارتباطی استان‌های خوزستان و کرمانشاه در فصول گردشگری به ویژه ایام نوروز پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر کشور است.
شهرستان سلسله نیز با قرار گرفتن در شمال استان و به دلیل جوشش بیش از ۴۰۰ چشمه و سراب دارای آب و هوایی دلپذیر و طبیعتی دل‌انگیز و فرح‌بخش است به‌گونه‌ای که زیبایی‌های دل‌فریب و آثار تاریخی بسیار این شهرستان هرسال در ایام گردشگری، گردشگران بسیاری را از اقصی نقاط استان و کشور به این شهرستان که به بهشت لرستان معروف است می‌کشاند و بی‌شک این شهرستان می‎تواند در سایه‌سار توجه بیشتر مسئولان به یکی از شهرستان‎های پربازدید برای گردشگران تبدیل شود.
سراب هنام یکی از جاذبه‌های طبیعی زیبای شهرستان سلسله است که در۱۵ کیلومتری شرق شهر الشتر واقع شده است و به علت قرارگرفتن در کنار خانه تاریخی رحمتی پذیرای گردشگران بسیاری از سراسر کشور است.
آنچه سبب وجه تمایز این سراب با دیگر سراب‎های منطقه شده، سرچشمه گرفتن آن از دل بنایی تاریخی خانه رحمتی است.
خانه‌ای تاریخی که در سال ۱۳۲۰ و در دوران پهلوی اول توسط شخصی بنام مردان رحمتی ساخته شده و به همین دلیل این بنای تاریخی خانه رحمتی نام گرفته است.
مساحت این بنای ارزشمند در حدود ۳۰۰ متر مربع بوده و گویا توسط دو معمار الشتری با مصالحی از سنگ و چوب ساخته شده، این اثر در سال ۱۳۸۵ از طرف مالک آن به اداره کل میراث فرهنگی استان واگذارشده و با شماره ۱۶۰۷۹ در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.
شهرداری الشتر نیز  باهدف جذب بیشتر گردشگر اقداماتی در جهت زیباسازی محیط اطراف این سراب کرده است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • سراب هنام الشتر؛ چشمه‌ای در دل یک خانه تاریخی
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • پرداخت تسهیلات به طرح‌های اشتغال‌زا در روستاهای دشتی
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • تحقق ۱۵۰ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان خوروبیابانک