Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هلال احمر قاین گفت: دوره تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی در قاین با حضور 22 امدادگر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازنسیم قائن ، جواد یوسفی رئیس جمعیت هلال احمر قاین پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره تخصصی پیش بیمارستانی با حضور 22 نفر از نجاتگران شهرستان های زیرکوه ،درمیان و قاین در شهرستان قاینات خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دوره پیش بیمارستانی از جمله دوره های تکمیلی نجات می باشد و در این دوره  شرح وظایف نجاتگر پیش بیمارستانی، ارزیابی صحنه و محیط حادثه، تثبیت پزشکی مصدوم،لوله‌گذاری، تریاژ، آسیب‌های شایع پس از سوانح و مراقبت‌های آن، فوریت‌های نجات درمانی، انتقال مصدوم ازجمله مباحثی است که در دوره تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی به نجاتگران آموزش داده می شود .

یوسفی گفت:نجاتگران حاضر دراین دوره تعدادی از مباحث عملی رادربیمارستان شهدا قاین فرا می گیرند وبا درگیر شدن باحوادث واقعی آموزش لازم را می بینند .

وی اضافه کرد: این دوره آموزشی به مدت 45 ساعت برگزار شد و شرکت کنندگان آموزش های لازم را فراگرفتند.

رئیس جمعیت هلال احمر قاین تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره تخصصی توانمند سازی نیروهای امدادی خصوصا نیروهای  مستقر در پایگاه های امداد جاده ای است و همچنین توان و دانش این نیروها با برگزاری این دوره ها ارتقا می یابد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۲۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ محمد باقر خلفی گفت: همچنین از گردشگران انتظار داریم در این مدت از اتراق کردن در حاشیه رودخانه در این شرایط جوی پرهیز کنند.

وی گفت: بر این اساس نیروهای امدادی برای خدمات رسانی احتمالی در جاده های این استان به حالت آماده باش درآمدند.

خلفی افزود: همچنین تیم‌های امداد و نجات، کوهستان و سیلاب برای هرگونه حوادث احتمالی و کمک به آسیب دیدگان در پایگاه‌های امدادی استان البرز آماده خدمات رسانی هستند.

وی اضافه کرد: اکنون ۲۰ پایگاه امداد و نجات ثابت و سیار بین شهری و مراکز شعب امدادرسانی و اسکان در البرز وجود دارد.

خلفی از رانندگان نیز خواست ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از هرگونه شتاب زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی پرهیز کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر البرز از مسافران در صورت نیاز امداد جاده ای باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • حضور ۳۵۰ دانش آموز کاشمری در دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس
  • آماده باش هلال احمر/ پرهیز از طبیعت گردی در کوهستان های البرز
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین