Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-23@12:06:18 GMT

درگیری مسلحانه طایفه ای در سرابله ایلام +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۴۲۷۱۵

‍‍‍‍‍‍

درگیری شدید بین دو طایفه در شهر سرابله از توابع استان ایلام موجب تخریب برخی از مغازه ها و زخمی شدن چند نفر شده است.

هم اکنون با حضور نیروی های پلیس اوضاع تحت کنترل و تلاش ها برای دستگیری عاملان آغاز شده است.

در پی اختلافات قبلی، بین ۲ خانواده از ساکنان شهرستان چرداول ، صبح امروز عده ای از طرفین اختلاف در بلوار بسیج شهر سرابله باهمدیگر درگیر شدند که با حضور پلیس اوضاع مدیریت و منازعان متفرق شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری عاملان اصلی با هماهنگی مقام قضائی در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام از وقوع نزاع دسته جمعی در شهرستان چرداول خبر داد و گفت: با حضور پلیس اوضاع کاملا کنترل و آرامش برقرار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار نورعلی یار امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اختلافات قبلی، بین ۲ خانواده از ساکنان شهرستان چرداول ، صبح امروز عده ای از طرفین اختلاف در بلوار بسیج شهر سرابله باهمدیگر درگیر که با حضور پلیس اوضاع مدیریت و منازعان متفرق شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی، منازعان متفرق و دستگیری عاملان اصلی با هماهنگی مقام قضائی در دستور کار قرار دارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: بلافاصله، نیروهای کمکی و یگان ویژه استان در شهر سرابله مستقر و اقدامات لازم جهت شناسایی و دستگیری محرکان وعاملان نزاع اغاز شده است.

وی گفت: جلسات مشترک انتظامی و قضایی با ریش سفیدان و معتمدان برگزار شده و آرامش در منطقه برقرار شده است.

سردار یاری درپایان باتاکید براینکه ارامش و امنیت کامل در محل برقرار شده، به کسانی که قصد برهم زدن ارامش مردم رادارند هشدار داد، پلیس بامخلان نظم و امنیت و آسایش عمومی با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۴۲۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین پهلوان دلیر شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه و افزایش رضایتمندی شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز توسط یگان‌های انتظامی و پلیس‌های تخصصی در سطح استان به مدت ۲۴ ساعت به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح با گشت زنی‌های هدفمند و با اقدامات پلیسی ۵۰ سارق دستگیر شدند که به ۷۳ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کشف هفت دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی، خاطرنشان کرد: همچنین با اشراف اطلاعاتی پلیس، ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و چهار متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گلستان با اشاره به دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب و پنج نفر از اراذل و اوباش، گفت: چنین طرح‌های امنیتی تا پایان سال ادامه دارد و پلیس برای دفاع از امنیت و آرامش مردم با تمام توان، شبانه روز تلاش خواهد کرد.

کد خبر 6083884

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی
  • دستگیری قاتل فراری در شوش
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در بوکان
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • قتل در تهران، دستگیری در قشم
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم